گروه شهری: مدیرعامل ستادمرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از صدور بخشنامه‌ای خطاب به مدیران این مراکز درخصوص انتظار و توقع نادرست برخی مراجعه‌کنندگان درخصوص دریافت برگ معاینه فنی بدون ایستادن در صف هشدار داد.

به‌دنبال استمرار استقبال شهروندان از انجام معاینه فنی خودروهایشان که موجب ایجاد صف‌های طولانی به‌منظور ورود به مراکزمعاینه فنی شده، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با صدوربخشنامه‌ای خطاب به مدیران این مراکز درمورد انتظار و توقع نادرست برخی مراجعه‌کنندگان درخصوص دریافت برگ معاینه فنی بدون ایستادن در صف هشدار داد.

وحید نوروزی در این دستورالعمل این اقدام را موجب بی‌احترامی و نارضایتی شهروندانی که در صف ایستاده اند، دانست و گفت: هیچ مراجعه کننده‌ای حق ندارد با انتساب خود به ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی و نیز شهرداری با تضییع حق دیگران بدون نوبت به سالن معاینه فنی خودرو راه پیدا کند.

براساس این گزارش دراین بخشنامه با تاکید بررعایت نوبت شهروندان ازسوی کارکنان مراکزمعاینه فنی به‌عنوان مسئولیتی شرعی، اخلاقی و اداری آمده است: هرگونه توصیه از هر مقام مسئولی برای انجام معاینه فنی خارج از نوبت تحت هیچ شرایط پذیرفته نیست و هر مرکزی که چنین توصیه‌ای را بپذیرد مدیر آن مرکز می‌بایست پاسخگو باشد.

مدیرعامل معاینه فنی در پایان دستورالعمل صادره آورده است: موکداً به همکاران خود در مراکز معاینه فنی اعلام می‌کنم درصورتی که در هر مرکزی گزارش شود فردی با هر ترفندی خارج از نوبت وارد سالن معاینه فنی شده، آن روز پایان کار فردی خواهد بود که این امکان را ایجاد کرده و بنا بر این از تک تک همکارانم انتظار دارم با دقت وظیفه خود را انجام دهند و مقررات را رعایت کنند.

کد خبر 72535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز