گل دوم و برتری ژاپن به اسپانیا جنجال‌های فراوانی را به وجود آورده و تصاویر متعددی از آن در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

اسپانیا - ژاپن

به گزارش همشهری آنلاین، در دقیقه ۵۳ کائورو میتامو که بین نیمه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، توپ را از آخرین نقطه عرضی زمین به دهانه دروازه فرستاد تا تاناکا با یک اشاره، دروازه خالی سیمون را برای دومین بار باز کند.

در صحنه گل دوم ژاپن به نظر می‌رسید که پیش از ارسال، توپ از خط عرضی زمین عبور کرده باشد. داور مسابقه نیز چنین نظری را داشت و گل را مرود کرد، اما کمک داور ویدئویی پس از بازبینی رای به صحیح بودن گل داد.

ببینید:

تصویری که VAR از این صحنه دیده بود، منتشر شده که بر اساس، بخشی از توپ (قسمت سفیدرنگ) هنوز روی خط تشخیص داده شده است!

این تصویر به ما می‌گوید گل جنجالی ژاپن به اسپانیا درست بود یا نه

کد خبر 724867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    9 1
    احسنت عجب دقتی درود به وار
  • هموطن IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    9 2
    دیگه در فوتبال امروز تلاش و دوندگی نتیجه را مشخص می‌کند نه نامها، ژاپن مزد تلاشش را گرفت، اینکه تیم مقابل را قوی فرض کنی و بخوای نیمه اول دفاعی بازی کنی و نیمه دوم نقشه چینی کنی باید گل بخوری و بیای خونه کز کنی یه گوشه و بقیه فوتبال رو از تلویزیون نگاه کنی
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 1
    صادقانه بگم بنده بنوبه خودم از شکست ایران بسیار غمگین و تا دو روز اعصابم بهم ریخته بود و الانم ناراحتم ولی با همه این احوال پیروزی و صعود تیمهای ملی ژاپن، استرالیا ، تونس،آمریکا ، اسپانیا و... رو تبریک میگم.ژاپنی ها و استرالیایی و...ها فعل خواستن رو صرف کردند اما ما چی؟!!! ما گردن به بالا و فقط حرف میزنیم!!! چندماهی هست که همه مون( اعم از مسئولین ، فوتبالیست ها و اونم از نوع پیشکسوت ها ،کارشناسان و پژوهشگران باصطلاح فوتبالی ، گزارشگران و مجریان ورزشی رسانه ها ، حوادث اخیر داخل کشور و...) بلای جون فوتبال تیم ملی ما شده بودیم !!! و از طرفی انتظار داریم تیم ما اونم در مسابقات جام جهانی نتیجه بگیره و به مرحله بعد صعود کنیم !جل الخالق.!!!
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    فرهنگ حقیقی رو ژاپنیها به رخ کشیدن،تلاش همت اتحاد ایستادگی هدف نتیجه، فرهنگ انقلاب درونی رو یاد بگیریم تا سرزمینی آباد داشته باشیم از همه لحاظ