همشهری‌آنلاین: چهل و یکمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی در ابن بابویه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مردم علاقه‌مند به جهان پهلوان غلامرضا تختی چهل‌و یکمین سالگرد مرگ او را مانند سال‌های قبل با شکوه هرچه بیشتر برگزار کردند که مصادف شدن این روز با تاسوعای حسینی نیز باعث شده بود تا هیات ها و عزاداران حسینی نیز در ابن بابویه به عزاداری بپردازند.

سال گذشته در روز 17 دی، مقبره جهان پهلوان تختی به صورت نیمه کاره ساخته شده بود که امسال ساخت مقبره به پایان رسید و سرانجام مزار جهان پهلوان به شکل آبرومندی درآمد.

هم‌چنین در نزدیکی ابن بایویه زورخانه‌ای با نام تختی احداث شده و قرار است یک باشگاه کشتی و استخر سرپوشیده نیز با نام جهان پهلوان تختی در نزدیکی ابن بابویه تاسیس شود که زمین مورد نظر توسط شهرداری شهر ری خریداری شده و به زودی احداث آن آغاز می‌شود.

مهدی تختی(برادر بزرگ تختی)، عبدالله موحد، دکتر حسن غفوری فرد، سردار طلایی، بهرام افشارزاده، منصور مهدی‌زاده، محمدعلی صنعت‌کاران، محمدرضا یزدانی خرم، محمود و حسین ملاقاسمی، محمد خادم، منصور برزگر، رضا سوخته‌سرایی، محمدرضا توپچی، اکبر حیدری، جواد رفوگر، عباس جدیدی، حسین اجاقی و محسن کاوه از جمله نفرات حاضر در جمع پرشمار پیشکسوتان و مسئولان حاضر در این مراسم بودند

کد خبر 72410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز