جلسه مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان بهشت‌زهرا(س) با هدف افزایش تعاملات و تقویت توان عملیاتی در زمان وقوع بحران، برگزار شد.

بهشت زهرا

به گزارش همشهری‌آنلاین، در نشست مشترکی که در محل سازمان بهشت زهرا(س) برگزار شد ، موضوعاتی چون استفاده از ظرفیت‌های طرفین از جمله نحوه استفاده از پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران برای  تقویت توان عملیاتی و اجرایی سازمان بهشت زهرا(س) و همچنین افزایش توان عملیاتی سازمان بهشت زهرا(س) در راستای مدیریت بحران‌های بزرگ  متوسط و کوچک از طریق ایجاد ساختار مناسب شامل سه بخش عمده HSE  ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مورد توافق قرار گرفت.

احیای کمیته انتقال و تدفین اجساد در سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان یکی از کمیته‌های فنی و تخصصی زیرمجموعه کارگروه خدمات عمومی ستاد مدیریت بحران شهر تهران یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که در اولین فرصت این کارگروه و کمیته فعال شوند .

تبادل مستندات پیشین به منظور سیاستگذاری و نحوه استفاده از پایگاه‌های مدیریت بحران برای انتقال متوفیان در زمان وقوع بحران موضوعات دیگری بود که در این جلسه درباره آنها بحث و تبادل نظر انجام شد.

کد خبر 722795
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha