جشنواره‌ای باعنوان «ایران پیروز» در سینما بهاران و خانه‌های فرهنگ منطقه۱۷ در حال برگزاری است.

تماشای فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین، این جشنواره همزمان با برگزاری مسابقات فوتبال جام‌جهانی در حال برگزاری است و ساکنان منطقه۱۷ تا ۲۷آذر می‌توانند به فرهنگسرای بهاران (شهید سلیمانی) و خانه‌های فرهنگ مراجعه کنند.

در جشنواره ایران پیروز، برنامه‌های متنوعی متناسب با ایام جام‌جهانی اجرا می‌شود و خانواده‌ها به‌‎ویژه نوجوانان و جوانان می‌توانند در ۶بخش اصلی؛ بازی‌های گروهی، اکران و نمایش بازی‌های جام جهانی، پویش‌های فوتبالی، غرفه‌های محصولات، فضاسازی هویت ایرانی و اردوی دانش‌آموزی شرکت کنند.

در بخش بازی‌ها نیز لیگ فیفا، بازی‌های رومیزی فوتبالی، فوتبال دستی، چالش‌های فوتبالی و فوتبال آدمکی برگزار می‌شود و شهروندان با شرکت در هر مسابقه و کسب امتیاز لازم، جوایز ارزنده‌ای دریافت می‌کنند.
در بخش دیگری از این جشنواره، طراحی پویش‌های فوتبالی در ۲بخش پویش «#میمیرم_برات» و پویش «جام همدلی» برای فوتبال‌دوستان تشکیل شده که با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای هواداری تیم ملی فوتبال، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در حاشیه این جشنواره، غرفه‌های متنوعی در بخش‌های فرهنگی، خوراکی و محصولات برپا شده و در آنها محصولاتی از جمله کلاه، پرچم، تی شرت، اسباب بازی، نوشت افزارهای فوتبالی و خوراکی‌های مختلف توزیع می‌شود.  

علاقه‌مندان ضمن شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره می‌توانند در کنار هم‌محله‌‎ای‌های خود به‌صورت رایگان بازی‌های جام جهانی را تماشا کنند.

این جشنواره هر روز از ساعت۱۳ تا ۲۲ در فرهنگسرای بهاران واقع در ضلع جنوبی میدان بهاران و خانه‌های فرهنگ برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۱۸۳۷ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی event.farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 722176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha