همزمان با روز تاریخی فوتبال ایران ٨ آذر ماه و مسابقه حساس تیم‌ملی فوتبال کشورمان در گروه مقدماتی جام‌جهانی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی در قالب اجرای برنامه جشنواره «ایران پیروز» پخش زنده این دیدار را پوشش می‌دهد.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت : «همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال ایران آمریکا برای ایجاد شور و نشاط بین علاقه‌مندان فوتبال، این مسابقه به‌صورت زنده در سینما فجر فرهنگسرا برگزار می‌شود. برگزاری قرعه‌کشی و اهدای پیراهن تیم‌ملی، نورافشانی و جشن بعد از پیروزی، اهدای رایگان سیم‌کارت ایرانسل و اجرای جشنواره «ایران پیروز» از بخش‌های مختلف این برنامه است. »

به گفته «حمیده آقا بابابی» جشنواره ایران پیروز با اجرای برنامه‌های متنوعی متناسب با ایام جام‌جهانی شامل پخش زنده بازی‌های جام‌جهانی، پویش‌های فوتبالی، غرفه‌های محصولات، فضاسازی هویت ایرانی و برگزاری مسابقات و بازی‌های سرگرمی در رشته‌های شوتبال، بازی‌های رومیزی فوتبالی، فوتبال دستی، ایرهاکی، بدمینتون، تنیس روی میز میزبان شهروندان و خانواده‌هاست.

همچنین پویش «میمیرم_برات» با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای هواداری تیم‌ملی فوتبال به‌صورت مجازی از دیگر بخش‌های این جشنواره پر شور و نشاط برای فوتبال دوستان است.

مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی در پایان گفت که علاقه‌مندان برای تماشای گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال می‌توانند تا ۲۷ آذر هر روز از ساعت ۱۳ به فرهنگسرای انقلاب واقع در بزرگراه نواب، ابتدای خیابان کمیل شرقی سری بزنند و اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این برنامه‌ها را از شماره ۵۵٤١٩٠۵٧ بگیرند.
 

کد خبر 724072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha