جمعه ۱۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

بوستون: هواپیمایی که با 124 سرنشین در حال پرواز به سوی هلند بود، هنگام فرود در فرودگاه با 125 مسافر به زمین نشست.

گزارش‌ها حاکی از آن است یکی از مسافران که آخرین ماه‌های بارداری خود را می‌گذراند در طول این پرواز 8 ساعته دچار درد زایمان شد و به کمک 2 مسافر دیگر که پزشک و دستیار اتاق عمل بودند، نوزاد سالمی به دنیا آورد.

البته با توجه به اینکه این نوزاد در آسمان متولد شده است هنوز ملیت وی مشخص نیست. یکی از خدمه پرواز به خبرنگاران گفت: معمولا در اغلب پرواز‌ها بین مسافران پزشک حضور دارد و حضور آنها در چنین موارد اورژانسی بسیار مفید است.

گفتنی است این مادر و نوزاد پس از به زمین نشستن هواپیما به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

شکایت به خاطر توپ فوتبال

اهایو: پیرزن 89 ساله‌ای که توپ فوتبال کودکان همسایه‌اش را به آنها پس نداده بود از والدین آنها به دادگاه شکایت کرد. این کودکان هر روز نزدیک خانه این پیرزن با سر و صدای زیادی فوتبال بازی می‌کردند تا اینکه سرانجام توپشان به خانه وی افتاد و او هم دیگر توپ فوتبال را به آنها پس نداد.

این پسربچه‌ها که از برخورد پیرزن همسایه خیلی ناراحت شده بودند از والدین خود خواستند توپشان را از پیرزن بگیرند اما باز هم وی توپ را به آنها نداد. به این ترتیب والدین پسربچه‌ها از دست وی به دادگاه شکایت کردند.

اما در حالی که شکایت آنها هنوز به نتیجه نرسیده است، خود این پیرزن هم به دادگاه رفته و پرونده‌ای را برضد آنها باز کرده است. به گفته این پیرزن، سر و صدای زیاد پسربچه‌ها هنگام بازی آسایش او را سلب کرده و او را دچار ناراحتی روانی کرده است. وکلای دو طرف می‌گویند این یکی از مضحک‌ترین پرونده‌هایی است که تا کنون برای دفاع به آنها ارجاع شده است.

دوچرخه‌ها را ثبت کنید

فلوریدا: مردی که در زمینه مبارزه با سرقت دوچرخه فعالیت می‌کرد، دوچرخه خودش را هم در جریان یک سرقت از دست داد. این مرد در حال دوچرخه‌سواری کنار ساحل بود که درگیری و زد و خورد 2 جوان توجهش را جلب کرد. او برای کمک به آنها دوچرخه‌اش را روی زمین رها کرد و به سمت جوانانی که در حال کتک‌کاری بودند، دوید.

این مرد میانسال پس از دقایقی توانست آنها را آرام کند اما وقتی می‌خواست سوار دوچرخه‌اش شود، دوچرخه‌ای وجود نداشت. نکته جالب این است که این مرد پروژه‌ای را اجرا می‌کرد که مطابق آن، شهروندان باید دوچرخه‌های خود را به ثبت می‌رساندند تا امکان پیگیری آنها در صورت سرقت، وجود داشته باشد.

اما هنگامی که پلیس از او خواست‌شماره ثبت دوچرخه‌اش را بدهد، این مرد در کمال تعجب اعلام کرد دوچرخه‌اش را ثبت نکرده است. البته با وجود این، پیگیری‌های پلیس برای پیدا کردن دوچرخه او ادامه دارد.

مقصد اشتباه برای چمدان‌ها

لندن: یک اشتباه موجب شد والدین جوان دانشجویی که در کشور دیگری زندگی می‌کردند، نتوانند به مناسبت سال نو به او هدیه بدهند. پدر و مادر این جوان چمدان‌های خود را در فرودگاه تحویل دادند اما پس از اینکه به پاریس رسیدند، متوجه شدند چمدان‌هایشان در افغانستان است. البته چمدان‌های آنها که پر از سوغاتی بوده است، تا چند روز دیگر از راه می‌رسد.

شیرجه در آب‌های سرد

رم:تعدادی از شهروندان ماجراجوی ایتالیایی از بالای پل، داخل یک رودخانه با آب بسیار سرد، شیرجه زدند تا با این روش آغاز سال نو را جشن بگیرند.

جالب است که در بین این افراد مرد 56 ساله‌ای حضور داشت که برای بیست و یکمین بار از ارتفاع 17 متری داخل این رودخانه شیرجه می‌زد. البته در طول اجرای این مراسم  نیرو‌های امدادی حضورداشتند.

کد خبر 72121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز