سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

شیکاگو: نامه تهدید‌آمیز یک سارق موجب به دام افتادن او شد.

 این سارق روی کاغذی که از جیبش بیرون آورد، خطاب به کارمند بانک نوشت: «سریع و بدون سر و صدا همه موجودی صندوق را به من بده؛ در غیر این صورت شلیک خواهم کرد.» او با این تهدید توانست 400 دلار از موجودی صندوق را سرقت کند و از بانک بیرون برود. اما هنگامی‌ که پلیس به محل رسید با بررسی این یادداشت تهدید‌آمیز توانست شماره‌تلفن پشت آن را شناسایی کند که احتمال می‌رفت متعلق به یکی از دوستان یا اقوام سارق باشد.

به این ترتیب ماموران با این شماره تماس گرفتند و فرد مورد نظر که یکی از دوستان سارق بود به شناسایی وی توسط پلیس کمک کرد.

اشتباه آتش‌نشانان

اوهایو: رئیس یک ایستگاه آتش‌نشانی مجبور شد به واسطه اشتباه آتش‌نشانان خود از ساکنان یک خانه پوزش بطلبد. این آتش نشانان در پیدا کردن نشانی خانه‌ای که دچار حریق شده بود، دچار اشتباه شدند و در خانه دیگری را شکستند.

به گفته رئیس این گروه، از آنجایی که آتش نشانان عجله داشتند هرچه سریع‌تر آتش را خاموش کنند در این خانه را شکستند تا راحت‌تر وارد آن شوند و به این ترتیب خسارتی 1000 دلاری به بار آوردند.

این در حالی بود که ساکنان این خانه برای خرید از منزل بیرون رفته بودند و پس از بازگشت از مشاهده این صحنه غافلگیر شدند. البته هزینه تعویض در شکسته شده توسط اداره آتش نشانی به این خانواده پرداخت شد.

گفتنی است که ماه گذشته نیز سارقی که قصد سرقت از این خانه را داشت همین در را شکسته بود و آنها به تازگی در را تعویض کرده بودند.

درخواست سارق از پلیس

مکزیکوسیتی: سارقی که حین سرقت دچار جراحت و بریدگی‌های عمیق روی پوستش شده بود از پلیس درخواست کمک کرد. این مرد جوان اواخر شب و پس از تعطیلی فروشگاه سعی کرد وارد آن شود اما چون تمام در‌ها قفل بود او ناچار شد با دستش یکی از پنجره‌ها را بشکند.

این اقدام وی موجب شد که دست او چند جراحت عمیق بردارد و خون زیادی از آن جاری شود. با این حال این سارق به کار خود ادامه داد و چند جعبه خوراکی سرقت کرد و پا به فرار گذاشت.

اما هنوز خیلی از فروشگاه دور نشده بود که خون‌ریزی شدید  او را دچار ضعف کرد و این سارق ناچار شد برای کمک گرفتن به خودروی گشت پلیس که در خیابان بود، مراجعه کند.

البته پلیس پیش از دستگیر کردن، او را به بیمارستان انتقال داد تا زخم‌های دستش بخیه زده شود. اما پس از این درمان سرپایی، سارق مستقیما روانه بازداشتگاه شد.

جریمه بی‌احترامی به دادگاه

کالیفرنیا: مرد 59 ساله‌ای که روی زمین سالن دادگاه آب‌دهان انداخته بود به 2 روز حبس محکوم شد. این مرد به اتهام رانندگی با سرعت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز در دادگاه محاکمه ‌شد و قاضی او را به پرداخت جریمه محکوم کرد.

اما مرد قانون‌شکن که از رای دادگاه خیلی عصبانی شده بود از شدت ناراحتی آب دهانش را روی زمین انداخت. هرچند این اقدام وی به ظاهر چندان جدی تلقی نمی‌شد اما قاضی که این صحنه را دیده بود، شخصا دستور داد که او به اتهام اهانت به دادگاه به زندان بیفتد.

البته این مرد از دادگاه درخواست کرد که با توجه به ایام سال نو میلادی او را ببخشد اما قاضی اصرار داشت که او باید حتما به زندان برود زیرا به دادگاه توهین و بی‌احترامی کرده است.

این در حالی است که در صورتی که او این بی‌احترامی را انجام نمی داد، تنها می‌بایست جریمه 75دلاری خلاف‌های رانندگی‌اش را پرداخت می‌کرد.

کد خبر 71945

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز