چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

مکزیکوسیتی: شاهدان عینی می‌گویند یک گردشگر ژاپنی که بیش از 3 ماه در سالن فرودگاه زندگی کرده بود ، سرانجام همراه زنی که با تاکسی دنبال او آمده بود، فرودگاه را ترک کرد.

این در حالی است که او در طول این مدت روی زمین می‌خوابید و در رستوران‌های گران‌قیمت فرودگاه غذا می‌خورد. مقامات فرودگاه می‌گویند: هیچ‌کس نمی‌داند چرا او 117 روز در فرودگاه زندگی کرد و به یک جاذبه گردشگری برای سایر مسافران تبدیل شد.

این در حالی است که او هیچ منع قانونی برای خروج از فرودگاه نداشته است. کارگران بخش خدمات فرودگاه که از نزدیک با او آشنایی داشتند، می‌گویند زنی میانسال صبح زود دنبال این مرد آمد و او هم بدون ارائه هیچ توضیحی همراه این زن از فرودگاه خارج شد.

فراری دادن سارق از کارواش

نیوجرسی: سارقی که قصد داشت به یک کارواش دستبرد بزند با اقدام به موقع کارگر این مکان پا به فرار گذاشت.این مرد که حدود 40 سال داشت در حالی که نقاب به صورت زده بود و اسلحه‌ای در دست داشت، وارد کارواش شد و با تهدید اسلحه از صندوقدار خواست همه موجودی صندوق را به او بدهد.

در حالی که صندوقدار از شدت ترس، پول‌ها را از صندوق بیرون می‌کشید و داخل ساکی که همراه سارق بود می‌ریخت، یکی از کارگران شلنگ آب مخصوص شست‌وشوی خودرو‌ها را باز کرد و با فشار آب، این سارق را از کارواش بیرون کرد.

به گفته وی فشار آب این شلنگ‌ به اندازه‌ای زیاد بود که سارق مجروح شد؛ اما پلیس هنوز سرنخی از او بدست نیاورده است. گفتنی است مدیر کارواش برای تقدیر از این کارگر شجاع به او یک هفته مرخصی تشویقی داده است. همچنین قرار است پست سازمانی وی ارتقا یابد.

زد و خورد با پلیس

مکزیکوسیتی: زنی که به اتهام رانندگی با سرعت غیر مجاز در حال انتقال به مرکز پلیس بود، 2 نفر از ماموران را کتک زد و روانه بیمارستان کرد.

این زن پس از زد و خورد با ماموران از خودروی پلیس فرار کرد. البته او پس از چند ساعت دستگیر شد و این‌بار با تدابیر امنیتی شدید‌تری به بازداشتگاه انتقال یافت.

دفاع با ویلچر

اوهایو: سارقانی که قصد داشتند از مردی که روی ویلچر نشسته بود پول سرقت کنند، با واکنش خوب او ناکام ماندند. آنها به تصور اینکه این مرد 45 ساله نمی تواند از خود دفاع کند به او نزدیک شدند و قصد داشتند کیف دستی‌اش را بربایند، اما این مرد خود را به زمین انداخت و با هل دادن ویلچر به سمت آنها هر دویشان را به گودالی که پشت‌سرشان قرار داشت، پرتاب کرد.

طلاق در چین

پکن: تحقیقات نشان می‌دهد نابسامانی شرایط اقتصادی در چین تعداد افرادی را که برای جدا شدن از همسران‌شان به وکلا و مشاوران مراجعه می‌کنند به طور محسوسی افزایش داده است.

به گفته کارشناسان هرچند شرایط بد اقتصادی دلیل اصلی طلاق نیست اما می‌تواند وضعیت زوج‌هایی را که در شرایط بحرانی و اختلاف به سر می‌برند، وخیم‌تر کند. در حال حاضر مهم‌ترین سئوال مطرح در بین زوج‌های خواستار طلاق این است که چگونه می‌توانند هزینه مالی کمتری را برای جدایی متحمل شوند.

این در حالی است که در ماه‌های اخیر هزینه‌های طلاق برای زوج‌های چینی به شدت افزایش پیدا کرده است.

آنها برای فروش دارایی‌های خود به منظور تقسیم بین یکدیگر با مشکل مواجه هستند. باید گفت که در ماه‌های اخیر تعداد افرادی که برای مشاوره طلاق به وکلا مراجه کرده‌اند، 30 درصد افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 72029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز