نایب رییس شورای شهر تهران در رابطه با جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی در تهران، گفت: عمر موتورسیکلت های برقی فقط هم ٥ سال است.

موتور برقي اشتراكي در اراضي عباس آباد

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری رییس شورای عالی استان‌ها و نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به موتورسیکلت‌های داخل شهر تهران اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی تهران حضور موتورسیکلت‌ها است و عموما کسانی که از این وسیله استفاده می‌کنند، قشر محروم جامعه هستند.

او ادامه داد: در رابطه با موتورسیکلت‌های برقی به تازگی جلسه ویژه‌ای برگزار شده است، موتورسیکلت های برقی، موتورهای پاک هستند اما مشکل اساسی دارند و آن هم قیمتش است، یعنی حدود ٤٠ درصد قیمت مترو، قیمت باتری است که این موضوع برای افراد شاغل مشکل است همچنین عمر موتورسیکلت‌های برقی فقط هم ٥ سال است.

نایب رییس شورای شهر تهران بیان کرد: این موتورهای برقی به نفع کسانی که با موتور کار می‌کنند نیست، مدیریت شهری باید باسوپسید و اقدامات تسهیلاتی زمینه را برای استفاده از موتور سیکلت برقی فراهم کند.

سروری درباره ورود اسکوتربرقی به پایتخت بیان کرد: در دوره چهارم این موضوع مطرح شد، اما متاسفانه هزینه‌های آن بسیار بالاست ونگرانی ما را رفع نمی‌کند.

پیشتر، اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفته بود که وظیفه ذاتی شورای شهر این است که پیگیر تمامی مسائل شهر باشد، اما شهرداری تهران و مسئولان اجرایی باید قول اجرای طرح مونورسیکلت های برقی را دهند؛ ما در شورای شهر درقالب طرح و نظارت‌های میدانی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و گزارش آن را به مردم خواهیم داد.

کد خبر 720854
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha