همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای خانواده برنامه‌های متنوعی در حال اجراست.

دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین، نشست خوانش کتاب ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس در برنامه «مهمانی‌کتاب»، «گنجینه خانواده» با موضوع معرفی کتاب خانواده کارآمد و متعالی، «دومین آیین نکوداشت زنده‌یاد مهری سویزی»، انتشار محصول مجازی «قصه ما همین بود» از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

همچنین برنامه «بوم یار مهربان» برای معرفی کتاب و نویسندگان کتاب‌های خوب از دیدگاه اعضا و مخاطبان، «طرح کتابدار شو» با هدف آشنایی‌ هرچه بیشتر نوجوانان با کتابخانه‌ها، مهارت‌ها و مسئولیت‌های موردنیاز یک کتابدار، «بازدید شکوفه‌ها» (بازدید مدارس و مهدکودک‌ها از کتابخانه)، «ثبت نام رایگان عضویت» و «تمدید به همراه بخشودگی جرائم دیرکرد» از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

علاوه براینها، «اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق کم برخوردار و روستایی» از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته کتاب است که با مشارکت گروه‌های جهادی برگزار می‌شود و کتاب‌های اهدایی شهروندان به مناطق محروم و کم‌برخوردار همچنین روستاهای دوستدار کتاب، ارسال می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.

کد خبر 720265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha