نائب رئیس شورای شهر تهران نسبت به گزارش ناسا در مورد گاز متان واکنش نشان داد و گفت: الان نمی‌توانم بگویم که امکان تولید گاز متان هست یا نه. واقعیت این است که من نسبت به رسانه‌ای که این گزارش را منتشر کرده، مشکوک هستم، زیرا ممکن است این خبر سیاسی باشد تا محیط‌زیستی.

پرویز سروری

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با ماجرای گاز متان در آرادکوه گفت: این موضوع را حتما پیگیری می‌کنیم. قرار شده گزارشی از شهرداری تهران به شورای شهر ارائه دهند تا درست یا غلط بودن ماجرا مشخص شود.

ارتباط گزارش ناسا درباره گاز متان با ناآرامی‌های اخیر کشور | اگر چیزی هم هست، برای مدیریت قبلی بوده 

ماجرای گزارش ناسا در مورد ابر متان در تهران | واکنش یک مدیر شهرداری تهران

او افزود: البته بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی‌ به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکارهایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.

سروری تأ‌کید کرد: اگر هم‌اکنون اظهارنظر قطعی در مورد انتشار گاز متان انجام دهیم، به التهاب موضوع اضافه خواهد کرد. چرا که پدیده‌ای به‌وجود آمده، اما اطلاعات دقیقی از آن وجود ندارد. الان نمی‌توانم بگویم که امکان تولید گاز متان هست یا نه. واقعیت این است که من نسبت به رسانه‌ای که این گزارش را منتشر کرده، مشکوک هستم، زیرا ممکن است این خبر سیاسی باشد تا محیط‌زیستی.

کد خبر 719955
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha