برای حفظ امنیت فضاهای بی‌دفاع شهری و همچنین مناسب‌سازی چهره شهری، روشنایی نقاط بی‌دفاع در محور شهید نواب صفوی و پشت گذر نواب به‌زودی تأمین می‌شود.

بهاره خسروی

همشهری آنلاین،شهردار منطقه ١٠ دردر بازدیدهایی شبانه از محور شهید نواب صفوی و گذر پشت آن، بر رفع خاموشی نقاط بی‌دفاع و تامین روشنایی این محور تاکید کرده بود، گفت : «‌ارتقای امنیت و تامین رفاه حال شهروندان ازجمله اولویت‌های مدیریت شهری است که رسیدگی به این مهم از دغدغه‌های شهرداری مدیریت شهری منطقه است. »
«مهدی اخ الصنایع» در ادامه افزود: «‌در بازدیدهایی که از محور شهید نواب صفوی و گذر پشت آن در هفته‌های گذشته انجام شد، مشخص شد که این محور و گذر پشت آن، از روشنایی لازم برخوردار نیست و همین مسئله، باعث به وجود آمدن نقاط بی‌دفاع شهری، بروز آسیب‌های اجتماعی و همچنین وقوع جرم شده است. »
او تامین روشنایی در محور شهید نواب صفوی و گذر پشت آن را از مطالبات شهروندان و اهالی این محدوده دانست و توضیح داد : «‌با بازدیدهایی که انجام شد، نقاط بی‌دفاع مشخص و احصا گردید و بر ضرورت ساماندهی هرچه سریع‌تر این نقاط با همکاری سایر دستگاه‌ها و تامین کامل روشنایی آنها تاکید شد. »
شهردار منطقه ١٠ از جرای طرح لوکس نوری در این محدوده خبر داد: «ِ شهرداری منطقه برای تامین شبکه روشنایی محور شهید نواب صفوی و گذر پشت آن، گفت‌وگوهایی را با اداره برق انجام داد که براساس این گفت‌وگوها، مقرر شد طی دو هفته آینده با اجرای طرح لوکس نوری میزان روشنایی این منطقه افزایش یافته و این‌گونه به مطالبه و درخواست اصلی اهالی این منطقه پاسخ داده شود. »

کد خبر 719358

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha