بدترین شهرها برای رانندگی در سال ۲۰۲۲ با در نظر گرفتن عواملی همچون گرفتن قبض جریمه سرعت غیرمجاز، عبور کردن از چراغ قرمز و میزان تصادف‌ها انتخاب شدند.

رانندگی درشهرهای  آمریکا

به گزارش همشهری‌آنلاین، آیا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که برای رفتن به محل کار با خودروی شخصی سرعت می‌گیرید یا هنگام رانندگی پیام متنی ارسال می‌کنید؟ مطالعه جدید مؤسسه بیمه QuoteWizard در مورد بهترین و بدترین شهرهای آمریکا برای رانندگی در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که هشت شهر ایالت کالیفرنیا در فهرست بدترین شهرهای رانندگی آمریکا قرار گرفتند که در این میان شهر بیکرزفیلد، رتبه اول بدترین رانندگان را به خود اختصاص داد.

مطالعه روی ۷۰ شهر 

در این مطالعه ۷۰ شهر کشور آمریکا با در نظر گرفتن عواملی از جمله گرفتن قبض جریمه سرعت غیرمجاز، عبور کردن از چراغ قرمز یا استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، میزان تصادف‌ها و حوادث DUI (رانندگی تحت تأثیر) رتبه‌بندی شد. رانندگی تحت تأثیر به حالتی اطلاق می‌شود که بر اساس آن راندن وسیله نقلیه در شرایطی که فرد تحت تأثیر مصرف الکل یا داروهای دیگر قادر به کنترل صحیح و امن وسیله نقلیه نباشد، مجاز نیست.

بدترین و بهترین شهرهای آمریکا برای رانندگی در سال۲۰۲۲ | لس‌آنجلس در رتبه سوم بدترین‌ | چه جرائمی در این رتبه‌بندی تاثیر دارد؟

نتایج این تحقیق نشان داد که شهر بیکرزفیلد نه تنها در رتبه نخست بدترین رانندگان آمریکا قرار دارد، بلکه برای تصادف‌های DUI نیز رتبه اول را به خود اختصاص می‌دهد. این شهر از نظر سرعت غیرمجاز در رتبه چهارم و برای تصادفات در رتبه هشتم بدترین شهرهای آمریکا قرار گرفت.

لس‌آنجلس در رتبه سوم بدترین‌ رانندگی

شهر ساکرامنتو که از سال ۲۰۲۱ تا کنون پنج امتیاز پایین‌تر آمده است، در رتبه دوم بدترین شهرهای آمریکا قرار دارد. باتون‌روژ که در سال گذشته در جایگاه هشتم بهترین رانندگان آمریکا در سال ۲۰۲۱ قرار داشت، اکنون در رتبه سوم و لس‌آنجلس در رتبه چهارم شهرهای دارای بدترین رانندگان قرار گرفته است.

سایر شهرهای آمریکا که بدترین رانندگان را در خود جای می‌دهد شامل سانفرانسیسکو، سن‌دیگو، فرزنو، ریورساید، ریچموند و جکسون‌ویل است.

مطالعه جدید مؤسسه بیمه QuoteWizard نشان می‌دهد ۱۰ شهر برتر آمریکا که دارای بهترین رانندگان است نیز شامل لوئی‌ ویل، هارتفورد، لیتل‌ کوچک، اوکلاهاما، تولسا، دالاس، پیتسبورگ، دیترویت، هیوستون و شیکاگو می‌شود.

منبع: ایمنا

کد خبر 718856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha