یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
۲ نفر

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ساخت یا راه‌اندازی مراکز تفریحی، گردشگری و خدماتی در غربی‌ترین منطقه از پایتخت افزایش داشته است و مدیریت شهری منطقه همچنان از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در اجرای پروژه‌های مختلف استقبال می‌کند.

منطقه22

به گزارش همشهری آنلاین، «وحیدرضا حاجوی» شهردار منطقه۲۲ با اشاره به این موضوع که بخش خصوصی نگاه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این محدوده دارد،گفت: «منطقه۲۲ ظرفیت بسیاری برای سرمایه گذاری دارد. در همین راستا مدیریت شهری در کنار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار دارد تا با مشارکت یکدیگر بتوانند خدمات مطلوبی‌تری را به شهروندان ارائه دهند. اکنون پروژه‌هایی حائز اهمیتی از سوی واحد مشارکت با بخش خصوصی برای توسعه مراکز تفریحی، گردشگری و خدماتی در این منطقه در حال انجام است و مدیریت شهری همچنان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های گوناگون استقبال می‌کند. این مشارکت‌ها باید بر اساس چهارچوب‌های حقوقی دنبال شود تا حقوق شهروندان ضایع نشود.»

او با بیان اینکه برای توسعه و گسترش سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ گام نخست شناسایی و پایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری است،گفت:« برای تحقق این امر باید اطلس سرمایه گذاری منطقه را ایجاد کنیم. برای مثال پروژه احداث تله کابین از بوستان آبشار تهران تا ضلع جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی است که از سالیان گذشته مطرح، اما اجرایی نشده است. به تازگی برای به ثمر نشاندن این ایده اقدامات مطالعاتی آن بررسی شد. همچنین با توجه به بافت شهرسازی و مراکز خدماتی و تفریحی در این منطقه و از سوی دیگر به دلیل ورودی غربی پایتخت می توان این منطقه را، دروازه تهران جدید نام گذاری کرد و برای این امر باید از ظرفیت‌های موجود با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران بهره برد.»

کد خبر 717665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha