نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری و ۵۵ غرفه دریافت پسماند خشک امروز با حضور جمعی از مدیران شهری در منطقه کوهک به بهره‌برداری رسید.

جمع آوری زباله

به گزارش همشهری آنلاین، با افتتاح مجموعه مدیریت پسماند شهری که پیش‌تر به صورت آزمایشی مدتی فعالیت می‌کرد، ۷۵۰ تن زباله در مناطق ۵، ۲۱ و ۲۲ مدیریت می‌شود.

۵۵ غرفه دریافت پسماند خشک در سطح شهر تهران هم که امروزراه اندازی شد، شهر تهران را به ۸ پهنه تقسیم می‌کند که مقرر شده مدیریت یکپارچه پسماند در تهران از طریق این ۸ مرکز و با بهره گیری از ظرفیت سرمایه‌ گذار انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران درباره این این ۸ پهنه گفت که از فناوری‌های نوین در این زمینه  بهره گرفته می شود.

محمد عزیزی درباره ۵۵۵ غرفه دریافت پسماند هم گفت: مشوق‌های مختلفی را در این زمینه ایجاد کرده‌ایم که همین موضوع موجب استقبال شهروندان و سه برابر شدن افزایش مراجعه کنندگان شده است. به طوری که شهروندان به ازای تحویل پسماند خشک گل دریافت می‌کنند و خانه‌هایشان بیمه می‌شود. همچنین فضایی برای بازی بچه‌ها در نظر گرفته شده که در ازای تحویل پسماند, بچه‌ها می‌توانند در این مکان بازی کنند.

کد خبر 715934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha