همشهری آنلاین: هفته هشتم رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران عصر پنج‌شنبه 11 آبان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌‌ها سایپا با دو گل دایی از سد برق شیراز گذشت و پاس مغلوب ابومسلم شد.


در این بازی‌ها تیم سایپا در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف برق شیراز رفت و موفق با نتیجه دو بر یک از سد تیم میزبان بگذرد. در این بازی ابتدا در دقیقه ‪ ۲۴‬بازی روبرت مارکوسی مهاجم تیم برق، دروازه تیم سایپا را بازکرد و تیمش را یک بر صفر جلو انداخت اما در دقیقه ‪ ۴۰‬علی دایی روی اشتباه مدافعان و دروازه بان تیم برق، گل تساوی را در درون دروازه میزبان جای داد تا نیمه اول هر دو تیم به تساوی قناعت کنند.

در دقیقه ‪ ۵۴‬تیم سایپا صاحب یک ضربه پنالتی شد که علی دایی گل برتری تیمش را به ثمر رساند و تیم سایپا با کسب سه امتیاز شیراز را ترک کرد. با کسب این نتیجه سایپا 18 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

در دیگر بازی پنج‌شنبه ابومسلم در ورزشگاه ثامن‌الائمه توانست تیم پاس را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. برای ابومسلم اله روم در دقایق 27 و 48 و برگی در دقیقه 56 و برای پاس نصرتی و آقایی در دقایق 21 و 68 گل‌زنی کردند.

ملوان هم در ورزشگاه تختی بندر انزلی موفق شد با گل دقیقه 47 یوسف‌زاده با نتیجه یک بر صفر از سد فجر شهید سپاسی بگذزد. گل‌های تیم سپاهان در دقایق ‪ ۳۶‬و ‪ ۴۲‬توسط جلال اکبری و عماد محمدرضا به ثمر رسیدند و مهدی نوری در دقیقه ‪ ۵۲‬ تک گل تیم پیکان را به‌ثمر رساند.

و بالاخره تیم مس کرمان موفق شد با نتیجه 2 بر یک در زمین را‌ه‌آهن از سد این تیم بگذرد. گل راه‌آهن در نیمه نخست توسط اصغری به ثمر رسید و برای مس کرمان خانی و قربانی در دقایق 35 و 70 گل‌زنی کردند.

هفته هشتم لیگ برتر فئتبال کشور جمعه 12 آبان با انجام دو بازی صبا و فولاد خوزستان و استقلال و پرسپولیس پیگیری خواهد شد.

کد خبر 7155

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز