همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اصلاح ساختارهای مدیریتی در سپاه و بسیج گفت:

 قالب شکنی ساختارها و روابط سازمانی، مهمترین حرکت تحولی در این دو نهاد است که باید همچنان ادامه یابد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرلشکر جعفری امروز (پنج شنبه) پنجم دی در نشست هم اندیشی مسئولان بسیج دانشجویی یکصد و چهل دانشگاه کشور افزود: شکستن   قالب‌های موجود بسیار دشوار است و به اراده و باور تغییر و تحول در همه ابعاد نیاز دارد.

وی با اشاره به این که عادت‌ها، روزمره‌گی، پرداختن به گذشته و مشکل درک وظایف از مهمترین مشکلات سازمان‌ها است، گفت: اگر بخواهیم نقش خود را متناسب با پیشرفت زمان ایفا کنیم، باید تغییر شرایط محیطی را بخوبی درک و به آینده نگاه کنیم.

سرلشکر جعفری با بیان این که شناخت پدیده انقلاب سخت و تکلیف و عمل درباره آن سخت تر است افزود: بدون تردید، هیچ کس بدون خودسازی بسیار بالا نمی‌تواند در مسیر انقلاب تداوم یابد و به اصطلاح کم می‌آورد و ما نمونه‌های زیادی را که کم آورده‌اند در قافله انقلاب اسلامی دیده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمل انقلابی هر مقطع زمانی را کاملا متفاوت دانست گفت:‌ مخالفت با دولت‌ها، جریان‌های حاکم و افشاگری یکی از عادت‌های دانشجویان بوده است اما عادت به مخالفت راه درستی نیست و باید شکسته شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین عمل انقلابی دانشجویان دراوایل انقلاب تسخیر لانه جاسوسی بود که فقط حضرت امام (ره) و تعداد محدودی از مسئولان از آن حمایت کردند افزود: این اقدامات را دیگر نمی‌شود انجام داد اما ما می‌خواهیم بسیج دانشجویی در صورت نیاز این ویژگی را داشته باشد.

سرلشکر جعفری با اشاره به این که مقام معظم رهبری تشخیص تکلیف در هر مقطع زمانی را برای بسیج و بسیج دانشجویی قایل هستند گفت: سپاه موظف به حمایت معنوی از بسیج است و نباید مانع و کند کننده حرکت بسیج باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصلاح ساختار بسیج و سپاه را که از پارسال آغاز شده است خوب توصیف و تاکید کرد: این موضوع برای نهایی شدن به زمان نیاز دارد.

کد خبر 71501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز