مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با صدور سند برای پارکینگ های شهر تهران، از این پس پارکینگ‌ها نیز مانند سایر املاک قابلیت خرید و فروش پیدا می‌کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، عبادالله فتح اللهی افزود: یکی از اقداماتی که با همکاری معاونت شهرسازی شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد اجرا می‌شود، صدور سند برای پارکینگ‌ها مانند سندی است که برای سایر املاک صادر می‌شود.

وی افزود: تا کنون پارکینگ‌ها بطور مستقل سند نداشتند، اما با صدور سند برای آن ها، از این پس پارکینگ‌ها قابلیت خرید و فروش پیدا می‌کند و به عنوان خدمتی قابل عرضه رسمیت می یابد.

فتح اللهی با اشاره به فقر پارکینگ در تهران، خاطر نشان کرد فقر پارکینگ در تهران یک انباشت تاریخی است.

چرا که در گذشته با تقسیم بندی شهر به سه حوزه، در برخی حوزه ها به ازای یک واحد یک پارکینگ و در حوزه‌های دیگر حتی کم تر از یک واحد پارکینگ داده شده بود، علاوه بر این تولید خودروی بیش از اندازه نیز عامل دیگری برای فقر پارکینگ در تهران است.

وی از امکان سرمایه گذاری سرمایه گذاران در ساخت پارکینگ خبر داد و افزود: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران این امکان را فراهم کرده است تا سرمایه گذاران بتواند به جای ساخت واحد‌های مسکونی، پارکینگ بسازند و آن را بفروشند.

فتح اللهی خاطر نشان کرد سرمایه‌گذاران برای این اقدام می‌توانند به معاونت‌های شهرسازی مناطق مراجعه کرده و تقاضای صدور پروانه ساخت پارکینگ بدهند و کار خود را آغاز کنند

کد خبر 71475

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز