چهارشنبه ۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال نوجوانان ایران به‌صورت رسمی برای حضور در تورنمنت "آلاتری" که با حضور 12 تیم برگزار می‌شود، به ایتالیا دعوت شد

به گزارش مهر، قهرمان مسابقات نوجوانان آسیا، با دعوت رسمی مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا اوایل بهار سال آینده در تورنمنت "آلاتری" این کشور شرکت می‌کند، تورنمنتی که در آن 12 تیم حضور خواهند داشت.

البته تا این لحظه به غیر از تیم ایران، حضور تیم‌های نوجوانان رومانی و نوجوانان باشگاه‌های وستهام انگلستان، اتلتیکومادرید اسپانیا، لیون فرانسه، سامپدوریا ایتالیا، اسپارتاک مسکو، پالمیراس برزیل و مونته ویدئو اروگوئه در این مسابقات قطعی شده است.

تمام هزینه‌های این سفر برعهده شبکه تلویزیونی رای ایتالیا خواهد بود که قرار است کلیه مسابقات این تورنمنت را به طور مستقیم پخش کند.

علی دوستی، ضمن تائید حضور تیم فوتبال نوجوانان ایران در این رقابت‌ها گفت: حضور در این تورنمنت یکی از برنامه‌های اصلی این تیم را برای حضور در مسابقات جهانی نیجریه را تشکیل می دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با موافقت علی کفاشیان تیم فوتبال نوجوانان ایران نخستین اردوی آماده سازی رسمی خود را برای حضور موفق در مسابقات جهانی از21 دیماه در جزیره کیش برگزار می کند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در مورد عقد قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال گفت: تمام هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و طی امروز و فردا برای امضای نهایی قرارداد به فدارسیون فوتبال می‌رویم.

کد خبر 71471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز