هشمهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حفاظت از مرزها و استقلال کشور را وظیفه خود می‌دانیم و برای تقویت سلاح‌های پدافندی هر اقدامی اعم از خرید یا ساخت را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، مصطفی محمد نجار روز چهارشنبه 5 دی پس از جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران درباره سیستم ضد موشکی S300 افزود: ما در خرید و ساخت این سلاح‌ها ازهیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم، البته ما در زمینه ساخت سلاح‌های دفاعی و پدافندی هم‌اکنون به مرز طراحی رسیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با همه کشورهای دوست و همسایه مثل روسیه تعاملات زیادی داریم. در زمینه سیستم پدافندی هم تور M1 را خریده‌ایم. دشمن در برخی خبرها شانتاژ می‌کند و ما و روسیه هم هیچ کدام فریب این شانتاژها را نخواهیم خورد، دشمنان می‌خواهند حق استفاده از سلاح‌های دفاعی را از ما بگیرند.

وی در پاسخ به اصرار یکی از خبرنگاران درباره خبر خرید S300 گفت: در مواردی اگر لازم باشد اظهار نظر می‌کنیم. [آغاز روند تحویل سامانه موشکی اس300 به ایران]

وزیر دفاع درباره بودجه دفاعی کشور نیز گفت: کلیت بودجه کشور در واقع رشدی را در زمینه‌های مختلف دارد که به همین نسبت بودجه دفاعی نیز افزایش خواهد داشت.

وی به سوال درباره ماهواره مصباح و اعزام ناو ایرانی به خلیج عدن برای مقابله با دزدان دریایی نیز پاسخ نگفت.

کد خبر 71458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز