بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت توسط یک تهیه کننده راستگرای تلویزیون متهم به کاشت «ریزتراشه» در گوشت‌های گیاهی مخصوص گیاهخواران شده است.

بیل گیتس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، ایلونا براورمن، تهیه کننده نیوزمکس، در جریان یک برنامه پخش زنده تئوری توطئه عجیب و غریبی را درباره خط تولید «گوشت‌های جایگزین» بیل گیتس در کارخانه تولید محصولات گوشتی «غیر ممکن» مطرح کرد، بر اساس ادعای این تهیه کننده بیل گیتس در گوشت‌های جایگزین (گیاهی) تولید شده در این کارخانه ریز تراشه کاشته است.  
پیش‌تر نیز  افراد ضد واکسن کرونا و نظریه پردازان «تئوری توطئه» در آمریکا،  گیتس را به قرار دادن ریزتراشه در واکسن‌های کووید - ۱۹ متهم کرده بودند. این ادعاها البته بارها به طور کامل رد شده است. اما به نظر می‌رسد این اولین باری باشد که کسی بیل گیتس را به افزودن ریز تراشه به خط تولید محصولات گیاه‌خواران متهم می‌کند.

 

اتهام عجیب و  غریب علیه بیل گیتس | دستکاری مواد غذایی!



در برنامه نیوزمکس، اریک بولینگ مجری برنامه از براورمن پرسیده بود که آیا می تواند گوشت گیاهی را از یک شیرینی دارای گوشت واقعی تشخیص دهد. در ادامه این گفت و گو تهیه کننده تلویزیونی بلافاصله ایده خوردن گوشت گیاهی را رد کرد. او در ادامه در توضیح دیدگاه خود در این باره گفت: من می‌خواهم چیزی بخورم که واقعی است، آن چیزی که از زمین آمده است.
او با مطرح کردن فرضیه‌ای مبتنی با تئوری توطئه گفت:  من گوشت واقعی  دوست دارم نه آن گوشتی که در آزمایشگاهاز مواد شیمیایی ساخته شده و با در آن تراشه کاشته شده است. براورمن در ادامه این برنامه تلویزیونی که به صورت زنده پخش می‌شد، گفت: من نمی‌خواهم یک بشفاب از گوشت بدلی و قلابی که توسط بیل گیتس تولید شده را بخورم. بولینگ مجری برنامه با براورمن موافقت کرد که ترجیح می‌دهد گوشت واقعی بخورد، اما او  همچنین تاکید کرد که همبرگرها و گوشت‌های گیاهی تولید شده در کمپانی «غیرممکن» بر پایه سویا تولید شده‌اند. آن‌ها نیز در واقع محصولاتی از زمین هستند.
مردم نیز به اتهامات براورمن به بیل گیتس واکنش نشان دادند. یک نفر در توییتی نوشت: همبرگر سویا! آنها فقط سویا برگر هستند، نه گوشت آزمایشگاهی با  تراشه در آن‌ها. یکی دیگر از کاربران در حساب توییتری خود نوشت: حدس می‌زنم براورمن هرگز از یک کشتارگاه بازدید نکرده است.

کد خبر 713221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha