با اینکه طرح ساماندهی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران بارها به اجرادرآمده است اما هنوز شاهد تخلفات گسترده راکبان موتورسیکلت در گذرهای شهری و معابر پایتخت هستیم، موتورسیکلت‌هایی که با انواع شیوه‌ها پلاک‌هایشان را برای جلوگیری از شناسایی توسط پلیس دستکاری می‌کنند.

پلاك هاي مخدوش

به گزارش همشهری آنلاین،اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح‌ بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد.طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد. با این حال اما به نظر می‌رسد اجرای چنین طرح‌هایی برای جلوگیری از تخلفات گسترده برخی موتورسواران به راه حل اساسی نیاز دارد.

کد خبر 712997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسام IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 6
    باسلام ،متآسفانه بیشترین تخلف ائم از کیف قاپی ،سرقت موبایل ،سرقت از خودرو ها زورگیری ،مسائل ضدامنیتی جابجائی انواع موادوابزار تخلف و...از ناحیه متورسیکلت انجام میشه و پلیس فقط دوره ای طرح اجراء می کنه وتاکنون مقتدرانه نتوانسته امنیت مردم را ایجاد کنه ،حال با توجه به جو سازی های رسانه های معاند خدا می داند پلیس دیگر چقدر با متخلفین و مجرمین بتواندبرخوردکند.