عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی چند روز گذشته در تماس‌هایی با مسئولان نهادهای امنیتی، پیگیر آخرین وضعیت برخی فعالان حوزه ICT بوده است.

زارع پور

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از سایت‌های حوزه فناوری در روزهای اخیر از وزارت ارتباطات درباره وضعیت فعالان بازداشت‌ شده حوزه فناوری پیگیری کرده است.

وزارت ارتباطات در پاسخ به این سایت آورده است:

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی چند روز گذشته در تماس‌هایی با مسئولان نهادهای امنیتی، پیگیر آخرین وضعیت برخی فعالان حوزه ICT شد که طی اغتشاشات اخیر بازداشت شده‌اند.

برهمین اساس، وزیر ارتباطات ضمن دریافت لیست اسامی این افراد از طریق نهادهای صنفی حوزه فناوری اطلاعات  طی مذاکراتی با نهادهای امنیتی و قضایی پیگیر آخرین وضعیت آنها شده است.

بیشتر بخوانید:

براساس اطلاعات واصله، زارع پور طی چند روز گذشته شخصا پیگیر وضعیت این افراد است و تلاش دارد طی چند روز آینده اخبار خوشی در این راستا به فعالان حوزه فناوری بدهد.

کد خبر 712916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    5 0
    این وزیر هم مانند وزیر نیرو که نتواست اب را به زاینده رود بفرستد از پشتیبانی دولت محروم است و نتوانسته است تجهیزات مخابراتی را به روز رسانی نموده و مودم ها را از رده خارج نماید و مودم فیبر نوری جایگزین نماید.
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    نکنید با این بچه ها این کارها رو الان کل جهان داره روی ICT سرمایه گذاری می کنه این ها به یک چشم به هم زدن از کشور می رن بعد می گن چرا ما زیرساخت ها و پیام رسان های داخلی خوب نداریم.
  • Borzoo NO ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 0
    این مسئول ارتباطات وعـــده اینترنت پر سرعت را داده بود..اما بجای آن لیست بازدداشت شده گان را بسرعت ارائه داد...آیا این چه حکایت است ؟؟