یکشنبه ۱ دی ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۲
۰ نفر

کیکاووس زیاری: تماشاگران سینما می‌توانند منتظر تولید قسمت پنجم مجموعه فیلم «ترمیناتور» هم باشند، زیرا پیش تولید این فیلم شروع شد.

 آن جمله معروف کاراکتر ترمیناتور «من برمی‌گردم!» یک‌بار دیگر تکرار می‌شود، چرا که او دارد برمی‌گردد. قسمت پنجم را مک‌جی کارگردانی می‌کند که سازنده قسمت چهارم آن هم هست. او این روزها مشغول نگارش فیلمنامه فیلم با همکاری درک آندرسن و ویکتور کوبچک است.

 هنوز معلوم نیست قسمت جدید در کجا فیلمبرداری خواهد شد، هرچند که نام منطقه خاورمیانه به عنوان لوکیشن شنیده می‌شود. سال قبل یک جابه‌جایی در تهیه‌کنندگان فیلم به وجود آمد و حالا تهیه‌کنندگان تازه «ترمیناتور» می‌خواهند رنگ و بو  و لحن جدیدی به این مجموعه فیلم بدهند. کریستین بل قرارداد بازی در 3 قسمت چهارم، پنجم و ششم فیلم را امضا کرده و در تمام آنها نقش جان کانر را بازی می‌کند.

کانر در قسمت دوم و سوم فیلم نوجوانی بود که در کنار کاراکتر ترمیناتور (با بازی آرنولد شوارتزنگر) ایفای نقش می‌کرد و حالا که تبدیل به یک مرد شده، نقش اصلی قصه را بازی می‌کند. به احتمال زیاد قسمت پنجم سال 2011 اکران عمومی خواهد شد. در اصل قرار بود سازندگان فیلم تا زمان نمایش عمومی قسمت چهارم «ترمیناتور»  صبر کنند و  نوع برخورد تماشاگران را در قبال آن ببینند و پس از آن درباره تولید قسمت جدید تصمیم بگیرند.

قسمت چهارم تابستان سال آینده اکران عمومی می‌شود. اما واکنش مثبت مسئولان استودیویی، هواداران و رسانه‌ها نسبت به آگهی تبلیغاتی فیلم، آنها را تشویق کرد که تولید قسمت جدید را زودتر از موعد مقرر شروع کنند. مک‌جی می‌گوید:« احساس می‌کنیم وقت آن رسیده است که بخش بعدی کار را شروع کرده و به سمت تولید قسمت جدید این مجموعه فیلم برویم.» قسمت اول مجموعه فیلم «ترمیناتور» اواسط دهه 80 تولید شد. جیمز کامرون خالق کاراکتر موجود آهنی معروف این فیلم و کارگردان آن بود.

 او قسمت دوم این فیلم را هم کارگردانی کرد که یکی از معروفترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان و جلوه‌های ویژه آن استثنایی است.  او کارگردانی قسمت سوم را نپذیرفت. آرنولد شوارتزنگر هم که در 3 قسمت اول این فیلم نقش روبات ویرانگر را بازی کرد، به دلیل فعالیت سیاسی از بازی در قسمت‌های جدید انصراف داد.

کد خبر 71156

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز