سلمان اسحاقی گفت: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم که وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از گذشت سه ماه هنوز وزیر ندارد.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین، سلمان اسحاقی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس بیان کرد: دشمن درصدد بود تا خدشه در باور و ایمان مردم نسبت به نیروی انتظامی وارد کند اما دو اتفاق مبارک رخ داد؛ اول اینکه از لسان مبارک مقام معظم رهبری نیروی انتطامی مورد توجه و تفقد قرار گرفت. دومین اتفاق مبارک نیز حضور مردم در میدان بود که نشان دادند نیروی انتظامی عضو عزیز خانواده های ایرانی است.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می کنم. بنده به مردم می گویم ما شرمنده هستیم که پس از گذشت سه ماه اداره وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اکنون نه این وزارتخانه سرپرست دارد و نه وزیر که مایه تاسف است.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ای کاش هیات رئیسه مجلس به جای دنبال کردن تغییرات در سامانه ثبت مخالف و موافق به سمت اصلاح آئین نامه مجلس می رفت تا امروز منتظر طرح بیش از ۱۰۰ طرح از گذشته در صحن نبودیم و یا شاهد پس گرفتن امضای نمایندگان در استیضاح ها و سوال ها نبودیم.

کد خبر 711042
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 30
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرفرنگ IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    16 6
    بهتر است یک قانونی داشته باشیم که دولت را موظف کند حداقل یکنفر از هر خانواده را بدون هیچ هزینه و عذر و بهانه و متناسب با مدرک و سواد او شاغل کند ، یا در دولت یا در مشاغل دیگر و نظارت کند که هم کار مناسب او باشد هم حقوق او ضایع نشود . حداقل یکفرد با معرفی والدین لو که هم شناخت کافی از شرایط خود دارند هم می دانند کدام فرزند بهترین عصای آنها خواهد بود را شاغل کنید ، حداقل های کمک به یک خانواده ایرانی و خدمتی قابل لمس برای ایرانیان .
  • علیرضا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    87 3
    عزیزم توخودتو ناراحت نکن.مثلااونموقع که وزیربود چه تاجی به سرکارگرزدین؟شرمندگی مال ماکارگراست شبانه روزپیش زن وبچه شرمندیم.اصلا این وزارت خونه را حذف کنین اینهمه کارمند مفت خور راحذف کنید پولش رابدین به کارگرها.همین والسلام.
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      52 4
      گل گفتی
    • فرزندایران IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      7 24
      آلام مشکل شما کارمندان یا کارگرا توتون فامیل وابستگان خودت کارمند نداری همین الان بچه خودت بزرگ بشه درس بخونه بدون رانت و پارتی توی یه ارگان شاغل بشه باز میگی مفت خور بعد حساب کتاب شمارو کی بایدانجام بده عزیز مشکل داریم درسته ولی با آتیش زدن به اموالت مشکلت حل میشه بعد این نماینده هارو مردم کشورهمسایه انتخاب که نکردند تو و امثال من انتخاب کردیم پس بیاید از یه جا شروع کنیم از اوضاع جامعه مون شناخت داشته باشیم وبا معرفت به جامعه نماینده انتخاب کنیم چهل ساله دارن میگن بصیرت بصیرت بابا یکبارهم که شده منطقی باشیم بازیگر تبلیغات سوء نباشیم برای وطنمان به حرف آقا گوش کنیم جای دوری که نمیره از این بدتر هم نمیشه
  • مرجان IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    52 3
    خدمت شما عرض کنم وزیر رفاه وکار باشه یا نباشه هیچ تاثیری در زندگی روزمره ما نداره سوییس هم دریا نداره اما وزیر دریانوردی داره
  • مهدی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    56 1
    آقای نماینده غصه نخور حالا وزارتخانه هایی که وزیر دارن چه گلی به سر مردم زدند..؟
  • مم IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    56 1
    بود بود نبود نبود فرقی نداره کلا فرقی نداره
  • عباس PK ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    47 3
    شما نماینده مردم نیستید مردم در زیر فشار اقتصادی له شدن
  • سیدمحمد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    18 3
    افرین ای کاش هر مسولی در مقابل اشتابهات گاری وبد عهدی خودش جرعت عذر حواهی یا رفع نواقص کاری اش اقدام عملی انجام دهد تا شاهد افرادی برای ترس از خدا خدمت نمایند باشیم 377 انشاله شاهد چنین رفتاری باشیم تا زمینه ابادی مملکت را روز به روز بیشتر وشتاب عجیب قرار گیرد به امید ان روزی که خالصانه خدمت کنیم وادامه دهنده واقعی راه شهدا باشیم
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    28 3
    عدر خواهی به چه درد میخورد مردم از شما کار و عمل منتج به فایده میخواهند دراین مدت نمایندگی چه گلی سر مردم زدید جز شعار .
  • ایرانی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    40 2
    نور چشمی هایی که در ادارات بعد از بازنشستگی به عناوینی جا خوش کرده اند را مرخص نمایید و جوانان را وارد نمایید عذر خواهی پیش کش