برای حفظ هویت شهر تهران و همچنین معرفی به نسل جدید همزمان با هفته تهران نشست آشنایی با هویت محله و موزه حیات وحش هفت‌چنار با حضور «نصرالله حدادی» تهران‌شناس برگزار می‌شود.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر موزه هفت‌چنار با اعلام این خبر و تاکید بر حفظ اهمیت بافت تاریخی شهر تهران گفت :  «محله‌های قدیمی تهران به‌ویژه موزه و محله هفت چنار گنجینه‌ای غنی از تاریخ است. درواقع کوچه‌های محله هفت‌چنار راوی داستان‌ها و سرگذشت‌های پررمز و راز زیبایی است.»
به گفته امیر قاسمی، فرا رسیدن هفته تهران بهانه‌ای شد تا برای اهالی و علاقه‌مندان به قصه‌های هویتی و تاریخی تهران این کهنه پایتخت ایرانی نشستی را با موضوع آشنایی با هویت محله و موزه هفت چنار تدارک دیده شود.
قاسمی درباره جزئیات ایت برنامه و نحوه حضور علاقه‌مندان در این نشست در موزه ١٠٠‌ساله حیات وحش هفت چنار توضیح داد : «در این برنامه «نصرالله حدادی»  تهران‌شناس به‌عنوان سخنران حضور دارند و به سوالات علاقه‌مندان پاسخ می‌دهند.  همچنین اهالی و پژوهشگران و علاقه‌مندان مباحث تاریخی و هویتی شهر تهران برای حضور در این برنامه می‌توانند در ساعات اداری برای نام‌نویسی با شماره‌های ۵۵٧٣٨٧۴۵ و ۵۵٧٣٨٧۴۶ تماس بگیرند.»
مدیر موزه حیات وحش هفت‌چنار در پایان به زمان و مکان اجرای این نشست اشاره کرد: «برنامه نشست معرفی هویت و موزه حیات وحش هفت‌چنار دوشنبه ١٨ مهرماه ١۴٠١ از ساعت ١٠ تا ١٢ به نشانی : میدان بریانک،  خیابان شهید دعوتی، موزه حیات وحش هفت چنار برگزار می‌شود.

کد خبر 710965

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha