وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : بزرگترین پالایشگاه آب پنیر آسیا با تلاش دولت و بخش خصوصی در شرکت فرآورده های لبنی کاله در آمل بهره برداری شد.

فاطمی امین

به گزارش همشهری آنلاین، سیدرضا فاطمی امین روز جمعه در بازدید از شرکت فرآورده های لبنی کاله در آمل افزود: پالایشگاه آب پنیر در آمل در کمتر از یکسال با هزینه اعتبار یک هزار میلیارد تومان دولت و بخش خصوصی در مازندران راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: در سال های گذشته ایران یکی از کشورهای واردکننده آب پنیر بود اما با تلاش بخش خصوصی و دولت این رویه برچیده شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مزایای اجرای پالایشگاه تولید آب پنیر در مازندران را جلوگیری از خروج ارز از کشور عنوان کرد.

فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت امروز جمعه به منظور بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی و دیدار با فعالان اقتصادی در قالب سفر کاری یک روزه وارد استان مازندران شد.

فاطمی امین همچنین با حضور در شرکت فرآورده های لبنی کاله از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

بازدید از شرکت آب بند در بابل و کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر در سفر کاری وزیر صمت برنامه‌ریزی شده است.

بازدید از صنایع چوب و کاغذ، فولاد البرز ، کشت و صنعت شمال ایرانیان، فاز ۲ شهرک صنعتی ساری و شرکت آرین سینا از دیگر برنامه های کاری فاطمی امین در مازندران است.

همچنین نشست با فعالان اقتصادی مازندران در استانداری پایان بخش سفر استانی و یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به مازندران خواهد بود.

کد خبر 710489
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha