مرکز آموزش و کلینیک گل و گیاه حضرت قائم(عج)، کارگاه آموزشی رایگان پاییزه با عنوان "مزرعه خانواده" را در بوستان قائم(عج) منطقه۱۸ راه‌اندازی کرده است.

گل و گیاه18

به گزارش‌ همشهری آنلاین، در این کارگاه آموزشی پاییزه، شهروندان به‌صورت خانوادگی با چگونگی کاشت و نگهداری انواع گیاهان آشنا می‌شوند و با اطلاعاتی که به دست می‌آورند و همچنین با راهنمایی‌های کارشناسان کلینک گل و گیاه قائم(عج) به راحتی می‌توانند در منازل خود مزرعه کوچکی درست کنند.

«نادیا انتخاب» مسئول مرکز آموزش و کلینیک‌های گل و گیاه منطقه۱۸ درباره علت و چگونگی اجرای این طرح گفت: «راه‌اندازی کارگاه آموزشی" مزرعه خانواده "با ۲ هدف انجام شده است؛ شهروندان منطقه با زبانی ساده و علمی، چگونگی کاشت، تکثیر و نگهداری انواع گیاهان فصلی و آپارتمانی را می‌آموزند و با بهره‌گیری از دانش خود می‌توانند در زمینه اشتغالزایی و کسب در آمد موفق باشند. در ضمن تشویق آنها به تکثیر و کاشت گیاهان سبب افزایش سرانه فضای سبز این منطقه نیز خواهد شد.»

شرکت‌کنندگان در این کارگاه که بیشتر آنها از اعضای یک خانواده هستند دوره‌های فشرده آموزشی را پشت سر می‌گذارند. کارآموزان سپس به‌طور عملی آموخته‌های خود را در قطعه‌های کوچکی از زمین‌های کشاورزی منطقه اجرا کرده و به کاشت انواع گیاهان و سبزیجات مثل تره و ریحان و ... می‌پردازند و می‌توانند این محصولات را به خانه‌شان ببرند و استفاده کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه آموزشی "مزرعه خانواده"می‌توانند همه‌روزه به پایگاه گیاه‌پزشکی و آموزش گل و گیاه قائم(عج) واقع در بلوار معلم، داخل بوستان قائم(عج) بعد از آبنمای دوم مراجعه کنند و یا باشماره ۶۶۲۰۶۵۶۷ تماس بگیرند.

کد خبر 709508

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha