ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا و یکی از فعال‌ترین کارآفرینان و میلیاردهای جهان در توییتر با انتشار یک توییت عجیب عملکرد روزنامه‌های جهان را به تمسخر گرفت.

ایلان ماسک

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که روزنامه‌ای چاپی هنوز طرفداران و خوانندگان پرشمار خود را در نقاط مختلف جهان دارند، او در توییتی توهین‌آمیز نوشت: «پسرم، ساکسون، از اینکه هنوز هم هر روز تعداد زیادی روزنامه کاغذی تولید می‌شود، شگفت‌زده است. او گفت که آنها احتمالاً فقط در اینترنت جستجو کرده و آن را چاپ می‌کنند. بله، به استثنای تعدادی نادر، این در واقع کاری است که آنها انجام می‌دهند. هاها.»

دقیقا مشخص نیست که دلیل چنین توییتی چه می‌تواند باشد، اما نکته قابل توجه اینجاست، آنهایی که اظهارنظرهای ماسک را در توییتر دنبال می‌کنند، می‌دانند که او ناخواسته و ندانسته، حرف‌های زیادی می‌زند!

بیشتر بخوانید:

ماسک که چندی پیش تصمیم به خرید شبکه اجتماعی توییتر گرفت و کمی بعد پس از امضای قراردادهای اولیه زیر آن زد، هر از گاهی در مسائلی که در آن فعالیتی ندارد، توییت می‌زند و فالوورهایش را با این کار شوکه می‌کند.

کد خبر 708675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    آزادی رسانه مهم است. حالا بستر رسانه در طول تاریخ متغییر بوده است. و البته کاغذی که از درخت تولید میشوند رسانه نوشتاری سبزی نیست.