داستان طولانی توییتر و ایلان ماسک هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است. اخیرا ایلان ماسک در نامه‌ای توییتر را به طور تلویحی به پرداخت رشوه به به یکی از مدیران امنیتی سابق این کمپانی متهم کرده است.

ایلان ماسک و توئیتر

بر اساس گزارش‌ها، بنیانگذار تسلا اکنون قصد دارد از پرداختی به یک افشاگر که از مدیران امنیتی توییتر بوده، به عنوان دلیلی برای خروج از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری با این شرکت رسانه اجتماعی استفاده کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، ماسک روز جمعه در نامه‌ای مدعی شد که توییتر او را در مورد بسته‌ای چند میلیون دلاری که به پیتر زاتکو، رئیس امنیتی در حال خروج از توییتر، به عنوان پاداش خاتمه خدمت تقدیم کرده بود، مطلع نکرده است.

وکلای ماسک استدلال کردند که این شرکت نتوانسته رضایت زاتکو را قبل از دادن پاداش خاتمه خمدت به او جلب کند و نتیجه این طور به نظر می‌رسد که با بسته‌ای چند میلیون دلاری توانسته باشد رضایت او را جلب کند که این مساله به مالک تسلا مبنای قانونی دیگری برای خروج از قرار داد  تصاحب توییتر می‌دهد.

در مقابل، توییتر استدلال کرده که مسئولیتی برای اطلاع رسانی در مورد این بسته پاداش خاتمه خدمت، متوجه این کمانی نیست.

ویلیام ساویت وکیل توییتر در این باره با اشاره به استدلال وکیل ایلان ماسک گفته است: به نظر می رسد دوست من استدلال می‌کند که توئیتر باید بی‌درنگ به ماسک می گفت که یک کارمند سابق ناراضی وجود دارد که اتهامات مختلفی را مطرح کرده است که مورد بررسی قرار گرفته و اثبات نشده است. این درخواست مبنی بر اینکه توئیتر می‌بایست ایلان ماسک را در حریان وقایع مرتبط با این فرد و  پرداخت بسته‌ای به عنوان پاداش خاتمه خدمت به وی، بگذارد، هیچ منطقی ندارد.

بیشتر بخوانید:
 


در همین حال، وکلای ماسک از دادگاه خواسته‌اند تا دادگاه پنج روزه‌ای را که از ۱۷ اکتبر آغاز می شود به تعویق بیاندازد تا بتوانند ادعاهای مطرح شده توسط زاتکو که با نام «ماج» نیز شناخته می‌شود، مبنی بر اینکه توییتر ضعف‌های امنیتی و حریم خصوصی داده‌های خود را پنهان کرده است، بررسی کنند.

کد خبر 704631

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha