از آنجایی که مناطق شرقی تهران دسترسی خوبی به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی‌ دارد و از مکان‌های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، در این گزارش به بررسی خانه‌های نوساز شرق تهران پرداخته‌ایم.

آپارتمان نوساز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، مناطق شرقی تهران مثل نارمک، تهرانپارس، مجیدیه و پیروزی از مناطق مشهور تهران هستند و متقاضی‌های زیادی برای خرید خانه و ملک در این منطقه وجود دارد. از آنجایی که این منطقه دسترسی خوبی به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی‌ دارد و از مکان‌های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، در این گزارش به بررسی خانه‌های نوساز شرق تهران پرداخته‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در شرق تهران را دارید، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را در محله نارمک، با قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی نوساز دیگر در همین محله با متراژ ۶۶ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان دارد.

همچنین واحد آپارتمانی ۹۵ متری در محله پیروزی با توجه به نوساز و ۲ خوابه بودن ملک، قیمتی بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۱۳۵ متری در محله مجیدیه با توجه به نوساز بودن واحد و ۲ خوابه بودن این خانه، در روز های گذشته معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در نیرو هوایی با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

با سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۱۳۶ متر در محله تهران‌نو را خریداری کنید.

واحدی دیگر در محله تهرانپارس‌شرقی با ۳ اتاق خواب و متراژ ۱۶۵ متر با توجه به نوساز بودن ملک، ارزشی معادل ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

یک واحد آپارتمان نوساز ۱۰۰ متری در شرق تهران چند؟ | قیمت خانه در محلات نارمک، پیروزی، مجیدیه و تهران نو را ببینید

کد خبر 708316

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستاجر IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    14 0
    این بود مقام انسانیت؟ خونه واسه اجازه پیدا نمیکنم قیمتا نجومی حقوق اداره ....