مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند درباره تخفیف پایین اجناس در این فروشگاه گفت: این که کالای بی‌کیفیتی با قیمت پایینی خریداری شود بعد قیمت نادرستی به صورت لیبل روی آن درج شود و خط زده شود و اعلام کنیم با تخفیف عرضه می‌شود، کار صحیحی نیست.

شهروند

به گزارش همشهری آنلاین، داوود قربانیان در پاسخ به برخی انتقادات درباره عرضه کالاهای خارجی در فروشگاه‌های شهروند گفت: در حال حاضر بخش اعظم کالاهایی که در فروشگاه شهروند عرضه می‌شود داخلی هستند؛ اما ممکن است برخی برندها در ثبت برند خود از نام لاتین استفاده کرده باشند ولی به این معنا نیست که خارجی هستند.

او توضیح داد: اگر کالایی در فروشگاهی باشد که منشا خارجی داشته باشد حتما یا تولید داخلی و مشابه داخلی نداشته یا از مبادی و مرزهای قانونی کشور وارد شده است. بی تردید بر روی این موضوع شدیدا نظارت می‌کنیم نه تنها مجموعه شهروند؛ بلکه تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور از تولید داخلی حمایت می‌کنند و همه باید تلاش کنیم تا کالاهای داخلی عرضه شوند.

مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند در پاسخ به انتقاد دیگری مبنی بر اینکه میزان تخفیف ها در سایر فروشگاه‌ها معمولا بیشتر از شهروند است و شهروند تخفیف‌های حداقلی روی اجناس اعمال می‌کند، گفت: سازمان حمایت میزان تخفیف‌ها را مشخص کرده است و هر مجموعه‌ای بخواهد تخفیف بدهد، نمی‌تواند بیشتر از ۳ درصد باشد مگر اینکه سازمان حمایت مجوز لازم را دریافت کند.

او تاکید کرد: شرکت شهروند در تعامل با تأمین کنندگان بخش زیادی از کالاهای خود را با تخفیف ۱۰ درصد عرضه می‌کند که شرکت‌های تامین کننده مجوزهای لازم را دریافت کرده‌اند. قطعا تخفیف‌ها باید واقعی باشد در غیر این صورت توهین به مشتری قلمداد می‌شود؛ این که کالای بی‌کیفیتی با قیمت پایینی خریداری شود بعد قیمت نادرستی به صورت لیبل روی آن درج شود و خط زده شود و اعلام کنیم با تخفیف عرضه می‌شود، کار صحیحی نیست.

کد خبر 708310
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 0
    اصلا هم ارزونی تو فروشگاه شهروند وجود نداره