کمیته ویژه پیگیری ابعاد موضوع «مهسا امینی» با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

صحن مجلس

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور روز یکشنبه در این باره افزود: گزارشات از سوی بخش‌های مختلف به کمیته واصل و با حضور کارشناسان در حال بررسی است و ان‌شاءالله پس از تکمیل روند بررسی‌ها گزارش نهایی به هیات رئیسه مجلس و صحن تقدیم می‌شود و در صورت صلاح دید نیز افراد و نمایندگان سازمان‌های مرتبط به کمیته دعوت خواهند شد.

وی یادآور شد: سه نفر از نمایندگان مجلس، کارشناسان حقوقی و قضایی و دو کارشناس حوزه نظارت از اعضای این کمیته هستند و در جلسات مختلف نیز مسئولین مختلف انتظامی برای ارائه توضیحات و مستندات حضور خواهند داشت.

محمد باقر قالیباف روز جمعه در پیامی اعلام کرده بود که اتفاق تلخ اخیر برای یکی از بانوان در یکی از بخش‌های پلیس تهران، سبب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و تاسف شدید اینجانب شد.

رئیس مجلس در  ادامه  به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ماموریت داد همه ابعاد این موضوع را با قید فوریت و دقت بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند تا در صورتی که در گزارش کوتاهی و تقصیری مشاهده شد، در گزارش ارائه شده،  الزامات  لازم برای جلوگیری از تکرار این قبیل موارد مورد توجه قرار گیرد.  

کد خبر 706775
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 1
    باید با ماموران تند رو وخاطی وقانون‌شکن که سلیقه‌ای‌عمل کردند ‌و‌به جایگاه مقدس نیروی انتظامی لطمه زده وافکار عمومی جامعه را نسبت به نیروی انتظامی بدبین کرده برخورد قاطع شود، این دختر بیجاره وخیلی دیگر از‌دختران که دراوج جوانی هستن چرا اینجوری‌برخورد نامناسب وغیر کارشناسی‌شود‌مگر این‌دختر چکار‌کرده‌‌بود که با فشار روحی وروانی که به این دختر وخیلی از‌دخترهای دیگر وارد میکنند واقعا جای تاسف‌دارد، ودرخواست برخورد قاطع وقانونی با‌مامورینی‌که‌از‌لباس‌وجایگاه‌انتظامی‌سوء استفاده‌میکنند؟؟؟
  • ناشناس IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 2
    بسیاری ازبانوان که توسط گشت ارشاددستگیرمیشونددچاراسترس میشوندچون بابرخوردهای غیراصولی ازسوی مامورین مواجه میگردند،خود رهبری هم گفت بگووبرو.