نماینده شهرهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر استیضاح وزیر کشور یکی از درخواست‌های ما در مجلس شورای اسلامی است ‌اما ما منتظر روشن شدن ابعاد مختلف درباره چگونگی فوت مهسا امینی و همچنین پاسخگویی وزیر کشور در رابطه با این مساله هستم.

بهزاد رحیمی

بهزاد رحیمی در گفت و گو با همشهری آنلاین افزود: وزیر کشور به ما قول مساعد داده‌اند تا در روزهای آینده ابعاد دیگری از این مساله مانند فیلم‌ها و مستنداتی که در اختیار دارند را برای اقناع افکار عمومی و والدین خانم امینی ارائه بدهند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: چانچه بعد از ارائه توضیحات وزیر کشور به اقناع لازم نرسیدیم و با توجه به برخوردی که نیروی انتظامی به عنوان گشت ارشاد انجام داده و مورد تایید ما نیست، برای بهبود نحوه برخورد آنها با مسائل مختلف از جمله حجاب، بحث استیضاح وزیر کشور قابل طرح خواهد بود. برای اینکه تصمیم شتاب‌زده‌ای نگیریم فعلا منتظر اطلاع‌رسانی در این زمینه هستیم.

در همین رابطه بخوانید:

کد خبر 706734
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 6
    بدبختانه یا خوشبختانه ضد انقلاب باعث شده مردم حواسشان از مشکلات معیشتی،بیکاری،گرانی پرت شود.
  • 🇮🇷 IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    7 1
    یکی از مشکلات اجتماعی که از اول انقلاب تا الان وجود داشته است. همین مسئله حجاب است. که متاسفانه تاکنون حکومت موفق نبوده است. باید بطور ریشه ای حل کرد. هیچوقت بزور نمیشه چیزی رو به مردم تحمیل کرد.بهترین کارها همکاری والدین و از مدارس از همون موقع که بچه وارد مدرسه می‌شود نسبت به مسئله حجاب چه برای دختران و چه پسران از همون کوچکی آموزش داد. این همه حوزه علمیه در سراسر کشور برای چیه .با همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه علمیه با اعزام اساتید از حوزه علمیه به مدارس و دانشگاه می‌توان بطور منطقی و دینی برای مردم مسئله حجاب حل کرد.و این گشت ارشاد که باعث ناراحتی و ناراضتی مردم و ایجاد چنین مشکلاتی مثل همین اتفاق ناگوار شده جمع کرد.و بهانه به دست دشمنان ایران و اسلام داده نشود.