یک جراح زیبایی در لاس‌وگاس آمریکا که متخصص اعمال درازتر کردن پا که می‌تواند قد افراد را ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر بلندتر کند،‌ مشتریان بسیاری از مهندسان شرکت‌های تکنولوژی مانند گوگل و مایکروسافت دارد.

leg

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اینسایدر مجله GQ در مقاله‌ای درباره این جراح زیبایی به نام کوین دبیپارشاد در سال ۲۰۱۶ انستیتوی لیمب‌پلاست‌ایکس (LimbplastX) را بنیاد نهاد و کسب‌وکار این کلینیک در طول پاندمی کرونا شکوفا شده است.

جراحی بلند کردن قد به این صورت انجام می‌شودکه پزشک استخوان‌های ران بیمار را می‌شکند و پیچ‌های فلزی را درون آنها قرار می دهد که قابل‌تنظیم هستند. این پیچ‌ها هر روز برای سه ماه با یک دستگاه کنترل راه دور مغناطیسی اندکی بازتر می‌شوند.

مهندسان شرکت‌های تکنولوژی آمریکا برای بلندتر شدن قدشان  به جراحی‌های پرخرج تن‌ در می‌دهند

ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا استخوان‌ها به آهستگی طولانی شوند و ترمیم ران‌ها تکمیل شود. یکی از مهندسان نرم‌افزار که این عمل جراحی را انجام داده است، می‌گوید سه ماه اول جراحی‌اش را تنها در آپارتمانش گذرانده و غذای آماده سفارش می‌داده تا قدش از  ۱۶۷/۵ سانتی‌متر به ۱۷۵ سانتی‌متر برسد.

این عمل جراحی هزینه‌ای ۷۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ دلاری دارد که بسته به این است که بیمار بخواهد ۳، ۴، ۵ یا ۶ اینچ (۷/۵، ۱۰، ۱۲/۵ یا ۱۵ سانتی‌متر) قدش را افزایش دهد.

خصوصیت مشترک مراجعان دبیپارشاد ثروتمند بودن آنها است، اما حرفه‌های آنها متفاوت است: مدیر عامل شرکت‌ها، بازیگران و کارکنان بخش‌های مالی و بالاخره بسیاری از مهندسان تکنولوژی با درآمد بالا- عمدتا مردان، اما گاهی هم زنان- برای انجام این عمل به نزد او آمده‌اند.

دبیپارشاد گفت: «به شوخی می‌گویم می‌توانم یک شرکت تکنولوژی باز کنم. من همین الان ۲۰ مهندس نرم‌افزار دارم که دارند این عمل را انجام می‌دهند. من مراجعینی از گوگل،‌آمازون، فیس‌بوک و مایکروسافت داشته‌ام.»

این جراح می‌گوید این عمل را برای ورزشکاران توصیه نمی‌کند، زیرا می‌تواند توانایی‌های ورزشی آنها را کاهش دهد. بسیاری از بیماران این جراح می‌گویند به دیگران درباره انجام این عمل چیزی نمی‌گویند.

انگ‌زنی درباره جراحی پلاستیک مردان در سال‌های اخیر کمتر شده است. جراحی‌های زیبایی برای مردان در سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۵ افزایشی ۳۲۵ درصدی پیدا کرده است.

جراحی پلاستیک در «سیلیکون ولی» به طور فزاینده‌ای در سال‌های اخیر به شیوه‌ای برای مهندسان مرد تکنولوژی برای رسیدن به اهداف جسمی‌شان بدل شده است.

واشینگتن پست در ژانویه ۲۰۲۰ گزارش کرد که مردان دارند به بوتاکس، فیلر، درمان‌های لیزری و تکنیک‌های تحریک‌ تولید کلاژن روی می‌آورند تا به این ترتیب در حرفه‌هایشان پیشرفت کنند.

کد خبر 706197

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha