دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

کیفیت یکی از مهم‌ترین معیارها در خرید هر محصولی است اگر شما زمانی را صرف بافت می کنید، بر روی نخی بی کیفیت بگذارید، درنهایت از کیفیت کار خود نیز راضی نخواهید بود و لذت نمی برید.

لیف

اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که به تولید و بافت انواع لیف بافتنی مشغول هستید بهتر است بدانید که استفاده از نخ با الیاف طبیعی که با پوست بدن سازگار باشد، بهتر است.

تولید کنندگان لیفهای بافتنی جدیدی را در مدلهای ساده و فانتزی عرضه می کنند.

کیفیت یکی از مهم‌ترین معیارها در خرید هر محصولی است اگر شما زمانی را صرف بافت می کنید، بر روی نخی بی کیفیت بگذارید، درنهایت از کیفیت کار خود نیز راضی نخواهید بود و لذت نمی برید.

بعضی از نخهای لیف مانند نخ کاموا برای پوستهای حساس طراحی و تولید می شود تا از حساسیت جلوگیری کند و کیفیت یعنی در عین برخورداری از شفافیت و زیبایی، ثبات رنگ نیز وجود داشته باشد و شایان ‌ذکر است که کیفیت نخ مورد استفاده به‌ اندازه مهارت شما در بافندگی موثر است و ممکن است فردی که مهارت بسیاری هم در بافت دارد، در انتهای کار به دلیل استفاده از کاموای نامرغوب از نتیجه کار خود راضی نباشد، آراد برندینگ شما را به مطالعه ادامه مقاله دعوت می نماید.

لیف بافتنی ساده

معمولاً افراد ترجیح می دهند نخ لیف مورد استفاده آنها از الیاف طبیعی، مانند نخ پنبه یا ابریشم استفاده کنند و از نخ ابریشم به دلیل ظرافتی که دارد در بافت با قلابهای رایج فلزی استفاده می ‌شود و لطافت این نوع نخ نیز یکی دیگر از برتریهای آن برای انتخاب به ‌عنوان نخ لیف بافتنی ساده است.

معمولاً افراد ترجیح می دهند نخ لیف مورد استفاده آنها از الیاف طبیعی، مانند نخ پنبه یا ابریشم استفاده کنند و از نخ ابریشم به دلیل ظرافتی که دارد در بافت با قلابهاب رایج فلزی استفاده می ‌شود و لطافت این نوع نخ نیز یکی دیگر از برتریهای آن برای انتخاب به‌عنوان نخ لیف است.

نخ ابریشم گران‌تر از باقی نخها برای شما تمام خواهد شد و مهم است که از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید و کافی است سر نخ را آتش بزنید، اگر مانند شعله شمع بسوزد یعنی ابریشم واقعی در دستان شما است اما اگر اثر کربن بر روی آن باقی بماند احتمالا در آن از الیاف مصنوعی و نخ نایلونی استفاده‌ شده است و ضخامت نخ نیز باید متناسب باسلیقه و مهارت شما انتخاب‌ شده باشد.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم به میزان مهارت شما در بافتن نیز وابسته است و شیوه و ابزار مورد استفاده هم در جنس و ضخامت آن نیز بسیار تاثیرگذار است.

نخهای ابریشم باضخامت کم از لطافت بیشتری برخوردارند و معمولاً از نخهای پشمی به دلیل زبری آنها در بافت لیف استفاده نمی شود و اگر به دنبال ضخامت بیشتر باشید بهتر است به سراغ نخهای پنبه‌ای بروید اما از کاموا نیز برای بافت لیف استفاده می شود.

برای ساخت لیفهای بافتنی ساده، یک نخ کافی است و نخها انواع گوناگونی دارند مانند نخ ابریشم که کاربرد آن متفاوت است.

نخها که پس از ریسندگی الیاف به دست می آیند، بسته به نوع الیاف و روش ساخت، کیفیت سطح و ضخامتهای گوناگونی پیدا می کنند و از این محصولات علاوه بر استفاده در صنعت نساجی، فرش بافی و دوخت لباسها در بافت لیفها نیز استفاده می ‌شود.

با توجه به شیوه بافتی که انتخاب می کنید و اینکه به ‌وسیله میل بافتنی یا قلاب قصد بافتن لیف را دارید، می توانید از یک نوع نخ لیف یا ترکیبی از آنها در رنگهای گوناگون استفاده کنید و با کسب تجربه بیشتر می توانید از کامواهای با طرحهای مختلف و خاص استفاده کنید اما اگر در ابتدای راه هستید بهتر است از کامواهای ساده استفاده کنید.

فروش انواع لیف بافتنی با قیمت باور نکردنی

نخ ابریشم گرانتر از باقی نخها برای شما تمام خواهد شد و مهم است که از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید و کافی است سر نخ را آتش بزنید، اگر مانند شعله شمع بسوزد یعنی ابریشم واقعی در دستان شما است اما اگر اثر کربن بر روی آن باقی بماند احتمالا در آن از الیاف مصنوعی و نخ نایلونی استفاده‌ شده است و ضخامت نخ نیز باید متناسب باسلیقه و مهارت شما انتخاب‌ شده باشد.

فروش لیف بافتنی

از دیگر مزایای استفاده از این لیفها اکسیژن رسانی بسیار راحت به پوست می باشد که نتیجه آن جوانسازی می باشد و شما پوستی به بسیار سالم خواهید داشت باشد.

فروش انواع لیف بافتنی با قیمت باور نکردنی

بر طبق گفته ابوعلی سینا اگر سلامت همیشگی می خواهید باید مزاج شما گرم باشد و مزاج لیف بافتنی نیز گرم و تر می باشد پس باید حتماً از آن استفاده کنید.

بر طبق گفته محققین هر ۵ دقیقه لیف زدن به بدن معادل نیم ساعت پیاده روی آهسته می باشد،  همچنین فروش لیف بافتنی متناسب با طرح و ابعاد آن با قیمتهای مختلف صورت می گیرد.

کد خبر 705766

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha