فرمانده قرارگاه اربعین ضمن توصیه به زائران اربعین برای انتخاب مسیر برگشت به ایران، گفت: سفر خود را مدیریت کنید و بازگشت خود را به ۲ روز مانده به اربعین موکول نکنید.

اربعين

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد خانچی فرمانده قرارگاه اربعین گفت: زیرساخت‌های گذرگاه مرزی چذابه نسبت به سایر گذرگاه‌های مرزی کشور مطلوب‌تر بوده به طوری که تاکنون تردد زائران اربعین در این مرز روان بوده و با مشکلی روبه‌رو نبوده است.

او در خصوص ترافیک جاده‌های منتهی به گذرگاه چذابه بیان کرد: ترافیک محور چذابه - بستان - الوان - شوش و چذابه - بستان - سوسنگرد - حمیدیه - اهواز بسیار روان است و زائران بدون محدودیت زمانی می‌توانند در این محورها تردد کنند.

بیشتر بخوانید:

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه در ادامه با بیان اینکه ۲۲۰ موکب اربعین در نزدیکی چذابه در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند، افزود: چذابه در میان مرزهای شش‌گانه کشور مناسب‌ترین زیرساخت‌ها را دارد.

به گفته آقای خانچی، وضعیت امنیتی مرز چذابه در بهترین حالت قرار دارد و در ایام اربعین نیز با هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده، خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف درمانی، امدادی، خدمات پلیس، آب‌رسانی و فاضلاب انجام شده است.

این مقام مسئول در پایان از زائران اربعین حسینی خواست سفر خود را مدیریت کنند و بازگشت خود را به ۲ روز مانده به اربعین موکول نکنند.

کد خبر 705757
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha