سفیر کرواسی در ایران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقش راستان حسن روح‌الامین گفت: شما میکل انژ ایران هستید.

نمایشگاه روح الامین

به گزارش همشهری آنلاین، دراگو اشتامبوک اظهار کرد : به حسن روح الامین به دلیل آثار ارزشمندی که در این نمایشگاه ارائه کرده تبریک می‌گویم، بسیار تحت تاثیر آثار این هنرمند قرار گرفتم.

آیین افتتاح نمایشگاه «نقش راستان» شامل ۲۳ نقاشی از آثار حسن روح‌الامین و قدیمی‌ترین پرده‌های عاشورایی در گالری کوشک باغ هنر روزگذشته برگزار شد.

این نقاش میکل آنژ ایران است
سفیر کرواسی

وی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی کشور ایران و انعکاس آنها در آثار هنری گفت: این فرهنگ، ارزش‌ها و سوابق دینی که در کشور ایران وجود دارد که شهدا در ذهن مردم هستند و آثار هنری منعکس کننده این جنبه‌ها و ویژگی‌های فرهنگی است برای کشور یک قوت و پایداری خوبی ایجاد می‌کند.

اشتامبوک افزود: به دلیل سوابق مشترک فرهنگی که بین کرواسی و ایران وجود دارد، احساس می‌کنم که به کشور خود وارد شدم، این احساسات، انگیزه‌ها و شور و شوقی که در میان شما می‌بینم، بسیار فوق العاده است و بسیار تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتم.

این نقاش میکل آنژ ایران است
افتتاح نمایشگاه نقش راستان

سفیر جمهوری کرواسی در ایران اظهار کرد: این نمادهای فرهنگی که در این نمایشگاه ارائه شده موجب شناخت بیشتر ملل مختلف و دیگران خواهد شد و احساس می‌کنم که یک ارتباط نزدیکی بین کرواسی و ایران وجود دارد.

 نمایشگاه حسن روح الامین با ۲۳ اثر به تازگی در کوشک هنر افتتاح شد و تا ۵ مهر هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

کد خبر 705481
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha