مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه هماهنگی‌های داخلی کشور عراق در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین مشکلاتی ایجاد کرده است، گفت: اکنون در حال رایزنی هستیم و اگر نهایی شود که همکاری لازم برای خدمت‌رسانی وجود ندارد به ناچارباید اتوبوس‌ها را برگردانیم.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اظهار کرد: اتوبوس‌های مشهد براساس اعلام ستاد اربعین کشور به عراق اعزام شدند و پس از پیگیری‌های فراوان اتوبوس‌ها از مرز مهران وارد عراق شد اما طرف عراقی اعلام کرد که اتوبوس‌ها فقط اجازه تردد درمسیر مهران تا کوت را دارند.

او افزود: در نهایت نیز به دلیل همکاری نکردن مسئولان در کوت اجازه این کار داده نشد، به صورتی که محل اقامت اتوبوسرانان عزیز هم با مشکل مواجه شد. ناهماهنگی‌های داخلی کشور عراق در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین مشکلاتی ایجاد کرده است اکنون در حال رایزنی هستیم که اگر همکاری لازم برای خدمت‌رسانی وجود ندارد به ناچار اتوبوس ها را برگردانیم درحالی که عتبه علویه اصرار به خدمات‌رسانی دارند.

 نیشابوری خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ازدحام هموطنان در مرز مهران این آمادگی را داریم تا در صورت درخواست مسئولان ستاد اربعین، به برگشت زائران جامانده در داخل مرز مهران و محدوده آن کمک کنیم.

این اظهارات مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد درحالی است که چند روز پیش حسن موحدیان، رئیس شورای شهر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از مشهد به عراق از خدمات‌رسانی اتوبوس‌ها در عراق خبر داده و گفته بود: «یک الی دو روز دستور توقف اتوبوس‌ها در پشت مرز داده شده بود، اما بلافاصله با هماهنگی‌های وزارت امور خارجه مشکل حل شده و در حال حاضر اتوبوس‌ها در عراق  مشغول خدمات‌رسانی به زائران اربعین هستند.»

کد خبر 705280
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha