رئیس سازمان اورژانس گفت: تصمیم برای جلوگیری از ورود مسافران جدید به مرز عراق کار درستی بود؛ چرا که در آن سوی مرزها، امکانات کافی برای خدمت‌رسانی وجود ندارد.  

پیاده روی اربعین

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر میعادفر در برنامه تلویزیونی درباره گرمای هوا در مرز گفت: گرمای هوا در مناطق مرزی بسیار بالا و آزاردهنده است و شرایط سختی را برای همکاران ما در اداره اورژانس و زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند، ایجاد کرده است.

وی افزود: تاکنون ۱۷۲ مادر باردار که دچار مشکلاتی شده بودند به ما مراجعه کردند. بسیار تاکید کرده بودیم که امسال موضوع گرما جدی است و افراد زیر ۶ سال، افراد مسن و زنان باردار در این برهه نیایند.

رئیس سازمان اورژانس گفت: روز پنج‌شنبه ۱۷ شهریور واقعا شرایط بحرانی در مرزها داشتیم و تصمیم برای جلوگیری از ورود مسافران جدید تصمیم درستی بود، البته دیروز وضعیت بهتری داشتیم؛ تمام کشور را بسیج کرده‌ایم که در مرزها خدمات ارائه بدهند، اما این قدر ترافیک وجود دارد که آمبولانس‌های ما در این ترافیک نمی‌توانند حرکت کنند. گرما هم باعث می‌شد که افراد به صورت ناخودآگاه روی زمین بیفتند.  

وی در پایان گفت: به نظرم تصمیم گرفته شده به نفع مردم است، چرا که در آن سوی مرزها، امکانات کافی برای خدمت‌رسانی وجود ندارد.  

کد خبر 704712
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha