شهردار منطقه ٢٠ مسیرهای راه‌پیمایی «جاماندگان اربعین »را اعلام کرد و از آمادگی این منطقه برای میزبانی از خیل عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در روز اربعین خبر داد.

رابعه تیموری

به گزارش همشهری آنلاین،«سید محمد ناظم رضوی» گفت : «به منظور خدمات‌رسانی بهینه به راهپیمایان روز اربعین تمهیدات رفاهی، خدماتی و امنیتی پیش‌بینی شده است. »
ناظم رضوی ادامه داد : «در همین راستا با هماهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران و از سوی حوزه خدمات شهری این منطقه ١٧٠ تیغه علم، کُتل و نمادهای عاشورایی نقاشی‌خط با طراحی و نقاشی ویژه این ایام در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) جانمایی شده است. »
ناظم رضوی درباره مسیر راه‌پیمایی جاماندگان اربعین گفت : «زائران از میدان امام حسین (ع) به سمت شهر ری حرکت می‌کنند و در شهر ری مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین از خیابان فدائیان اسلام حدفاصل بزرگراه آزادگان تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، خیابان شهید رجایی حدفاصل بزرگراه آزادگان تا خیابان فدائیان اسلام و خیابان ورامین حدفاصل پل تقی آباد تا میدان بسیج تعیین شده است. »
مراسم جاماندگان اربعین از ١٠ سال پیش هر ساله در روز اربعین برگزار می‌شود و زائران مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را پیاده طی می‌کنند.

کد خبر 704218

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha