سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

گروه حوادث: سارق حرفه‌ای که با پرسه زدن اطراف بانک‌های پایتخت، دست به سرقت از 100مشتری بانک زده است، تحت تعقیب ماموران پلیس قرار گرفت

مدتی قبل گزارشی از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در اختیار دادسرای ناحیه یک تهران قرار گرفت که از فعالیت یک سارق حرفه‌ای به نام هوشنگ، حکایت داشت.

در این گزارش آمده بود: این مرد سارق بعد از آزادی از زندان، فعالیت‌های مجرمانه‌‌اش را بار دیگر از سر گرفته است و این بار با کمین کردن در اطراف بانک‌ها، مشتریانی را که پول زیادی حمل می‌کردند شناسایی کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از آنها می‌کند. 

سارق سابقه‌دار علاوه بر سرقت از مشتریان بانک‌ها، با پرسه زدن در پارکینگ‌های شمال شهر، با تخریب قفل صندوق عقب خودروهای پارک شده، اقدام به سرقت لوازم با ارزش موجود در این خودروها می‌کند.

به این ترتیب و به دستور قاضی نیک صفت - بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه یک- گروهی از کارآگاهان پلیس ماموریت یافتند مرد سارق را ردزنی کرده و دستگیر کنند.

ماموران پلیس در بررسی‌های اولیه وبا کمک منابع خبری خود، مخفیگاه این متهم را درشمال تهران ردزنی کردند؛

اما هوشنگ که از حضور ماموران پلیس در اطراف مخفیگاهش باخبر شده بود در یک فرصت مناسب پا به فرار گذاشت و گریخت.  قاضی نیک صفت با بیان اینکه سارق سابقه دار، تا‌کنون دست‌کم 100فقره سرقت را رقم زده است، دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در روزنامه‌ها صادر کرد.

شناسایی کنید

قاضی نیک  صفت  از شهروندان خواست چنانچه از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای اطلاعی دارند موضوع را به شعبه 5 دادسرای ناحیه یک تهران  یا پایگاه اول پلیس آگاهی واقع در سه راه یاسر اطلاع دهند.

کد خبر 70407

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز