دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی مستعفی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انتقاد از بی‌تفاوتی مسئولان این باشگاه به وضعیت مالی کادر فنی و بازیکنان گفت:

با این شرایط دیگر تحمل ماندن در این تیم را ندارم و می‌روم تا مسئولان بیشتر به استراحت شان برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدزاده که پس از شکست تیمش برابر راه آهن استعفای خود را اعلام کرده بود، در جمع خبرنگاران افزود: امروز از دو تیم ملوان و راه آهن بازی تماشایی را ندیدم. البته راه آهن تا اندازه‌ای بهتر از ما بود و در نهایت توانست برنده شود. حتما هم استحقاق رسیدن به پیروزی را داشت.

وی که به شدت از اوضاع مدیریتی ملوان دلخور بود در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا استعفا کردید ؟ گفت: چرا از من در مورد حل شدن مشکلات باشگاه ملوان سوال می‌کنید؟ مگر من مسئول باشگاه هستم؟ بروید جلوی مسئولان باشگاه را بگیرید.

آنهایی که هیچ وقت کنار من نیستند و همیشه قول می‌دهند که مشکلات برطرف می‌شود اما از وعده وعیده‌هایشان ماهها می‌گذرد و هنوز مشکلات پا برجاست.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: مسئولان باشگاه وعده می‌دهند و عملی نمی‌شود اما هنوز هم در سمت‌های خود باقی مانده‌اند و هستند. هر روز وعده جدید می‌دهند اما از پول خبری نیست.

وی ادامه داد: من سرمربی ملوان هستم اما خودم هنوز مسئولان باشگاه را کنار تیم ندیدم. من از شما خبرنگاران هم گلایه دارم. شما کوچکترین مشکلات استقلال و پرسپولیس را پوشش می‌دهید اما به باشگاهی مثل ملوان توجهی ندارید. باشگاهی که ریشه در فوتبال ایران دارد.

وی خاطر نشان کرد: وقتی خبرنگاران مشکلات ما را پیگیری نمی‌کنند نتیجه‌اش این می‌شود که مسئولان وعده می‌دهند اما عملی نمی‌شود. کار به جایی می‌رسد که تیم ملوان شش ماه را بدون یک ریال دریافتی پشت سرمی‌گذارد.

احمدزاده ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی از ابتدای فصل تا امروز یک ریال هم نگرفته‌اند. با این حال در تمام مسابقات حضور یافتند و پابه پای تیم‌های میلیاردی رقابت کردند.

آنهایی که به ما خورده می‌گیرند چرا مشکلات مالی را بهانه شکست‌ها قرار می‌دهیم آیا خودشان می‌توانند دو ماه حقوق نگیرند و به کارشان ادامه دهند؟

وی خاطر‌نشان کرد: بازیکنی که با مشکلات مالی دست به گریبان است حتی روحیه تمرین کردن را هم ندارد چه برسد به اینکه بخواهد با تیم‌های پرقدرت و با انگیزه رقابت کند.

 

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه تصریح کرد: مطمئنم شما باور نمی‌کنید که تیم ما تا به امروز یک ریال هم پول نگرفته باشد.

این مسئله در فوتبال ایران بی‌سابقه است. در این شرایط همه از من و ملوان انتظار دارند اما آنهایی که انتظار دارند باید واقع بین باشند.

من امروز نمی‌خواستم روی نیمکت بنشینم اما بازیکنان خواهش کردند و پذیرفتم. اما با وجود مشکلاتی که هست ترجیح می‌دهم دیگر ملوان را همراهی نکنم و مسئولانی که سفت میز باشگاه را چسبیده اند بمانند و ملوان. ما هم می گذاریم و می‌رویم.

احمدزاده به انتقاد خود از مسئولان این باشگاه ادامه داد و افزود: عده‌ای از مسئولان کم کاری می‌کنند که نتیجه چندماه اخیر این کم کاری مشکلات امروز را به دنبال داشته است.

بازیکنان تا امروز حرمت نگه داشته‌اند و هیچ اعتراضی نداشته‌اند اما صبر و تحمل آنها هم حد و اندازه‌ای دارد.

وی ادامه داد: بازیکن و مربی نمی‌توانند دنبال پول باشند. مسئولان ملوان بیشتر ترجیح    می‌دهند استراحت کنند تا دنبال پول باشند.

از فردا می‌توانند به راحتی استراحت کنند. اگر قرار باشد بمانم و تمام کاسه و کوزه‌ها سرمن شکسته شود ترجیح می‌دهم دیگر نباشم.

وی افزود: برای تمام ناکامی‌های ملوان دلایلی دارم که تا امروز بیان نکرده بودم. امروز دیگر صبر و تحملم تمام شده و ترجیح دادم همه چیز را بگویم.

از مربیان دیگر باشگاه تقاضا می‌کنم اگر می‌توانند بیایند و برای یک هفته تیم ملوان را هدایت کنند. اگر بتوانند یک هفته جای من کار کنند به آنها احسنت می‌گویم.

کار کردن در ملوان واقعا دشوار و متفاوت است. در تیم ملوان و شهر انزلی سرمربی تیم چیزهایی می بیند که شاید در هیچ کجای دیگر ندیده باشد.

محمد احمدزاده در پایان گفت: باور کردنی نیست اما ما حتی امکانات اولیه برای تمرین کردن را هم نداریم. با این شرایط دیگر شرایط ادامه دادن وجود ندارد. دوست دارم بمانم اما     نمی‌شود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه اکباتان تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب راه‌آهن شهرری شد.

کد خبر 70365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز