دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون رای‌های مختلفی را در خصوص بازیکنان، باشگاه‌ها و مربیان متخلف صادر کرد

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال به علت اعتراض به داور به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین پس از بررسی تخلف امید طیری مبنی بر اعتراض به داور، وی نیز به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احضار مدیرعامل ابومسلم خراسان

برای بررسی مشکلات مالی "هادی برگی زر" سرمربی پیشین تیم فوتبال ابومسلم خراسان نشستی در روز دوشنبه 25 آذر برگزارمی شود. بر همین اساس بنی‌اسد مدیر عامل باشگاه باید در این تاریخ در کمیته انضباطی حضور یابد.

محرومیت بازیکن ابومسلم

کمیته انضباطی با بررسی گزارش رسیده و تخلفات "ژان نگودی" بازیکن ابومسلم خراسان، وی را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش در مسابقات محروم کرد. وی باید روز یکشنبه 24 آذر درجلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کند.

جریمه نقدی برای تیم فوتسال شرکت ملی حفاری

طبق گزارش رسیده از سوی ناظر کمیته انضباطی در دیدار دو تیم ملی حفاری و ارم کیش قم، تماشاگران حفاری اقدام به فحاشی علیه داور کرده‌اند. برهمین اساس باشگاه فوق به پرداخت 2 میلیون جریمه نقدی و توبیخ در پرونده محکوم شد.

همچنین مرتضی لویمی، بازیکن تیم حفاری به علت اهانت به داور از همراهی تیم خود به مدت 2 جلسه محروم و به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم هما

با توجه به بروز تخلفات از سوی تماشاگران معدود منتسب به تیم هما مبنی بر اهانت به داور مسابقه پیرامون شعارهای غیر اخلاقی، کمیته انضباطی فدراسیون باشگاه فوق را به توبیخ کتبی در پرونده و مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محرومیت برای مربی پاس همدان

مجتبی خورشیدی مربی پاس همدان به دلیل تخلف و دخالت در امور داوری به محرومیت 2 جلسه‌ای و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 70356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز