همشهری آنلاین: خبرنگار مصدوم بازی پیام مشهد و مقاومت سپاسی که توسط خداداد عزیزی مضروب شده بود، از شکایت خود انصراف داد.

به گزارش ایسنا قاسم محمدی در این باره گفت: حکم جلب عزیزی را گرفته‌ام اما به خاطر وساطت افشین پیروانی و مدیر مسئول روزنامه خبر ورزشی رضایت می‌دهم.

محمدی پس از بستری شدن در بیمارستان امدادی مشهد در افزود: پس از این حادثه، افشین پیروانی و سردبیر روزنامه خبر ورزشی از من خواستند که رضایت خود را از عزیزی اعلام کنم و من هم به همین خاطر و همچنین تماس‌های زیادی که دیگر اشخاص در این رابطه با من گرفتند، از شکایت خود صرف نظر می‌کنم.

وی تاکید کرد: از شکایت خود صرف نظر می‌کنم تا به عزیزی بفهمانم که مرد هستم اما او را به امام رضا(ع) واگذار می‌کنم.

وی در تشریح حادثه اتفاق افتاده در ورزشگاه ثامن گفت: پس از اتمام بازی، در حال گزارش کردن بازی برای روزنامه بودم که صدای صلوات همراهان باشگاه را شنیدم که این کار در تیم مقاومت رسم است اما در این بین خداداد عزیزی را دیدم که در حال رفتن به سمت مدیر عامل باشگاه مقاومت بود و من که احساس کردم درگیریی در حال رخ دادن است، برای وساطت جلوی عزیزی قرار گرفتم اما متوجه شدم که او و همراهانش قصد کتک زدن مرا دارند.

وی افزود: خداداد عزیزی به همراه یکی از لیدرهای باشگاه و "آرفی" بازیکن خارجی تیم پیام شروع به کتک زدن من کردند و مرا از پله‌های قسمت جایگاه ویژه ورزشگاه به پایین انداختند و من دیگر متوجه هیچ چیز نشدم تا اینکه به بیمارستان رسیدیم.

محمدی در خصوص وضعیت سلامتی‌اش گفت: کوفتگی زیادی در بدنم ایجاد شده است و از ناحیه سر هم احساس درد می‌کنم اما به گفته پزشکان مشکلی از این بابت وجود ندارد.

واکنش شدید سازمان تربیت‌بدنی
در همین حال سازمان تربیت بدنی با محکوم کردن حرکت غیرورزشی و ناجوانمردانه خداداد عزیزی، خواستار شدیدترین نوع برخورد با مدیر فنی باشگاه پیام مشهد شد.   

معاون سازمان تربیت بدنی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با ابراز تاسف از حرکت غیر‌ورزشی عزیزی، افزود: شخصا از جامعه رسانه به خاطر این عمل ناشایست عذرخواهی می‌کنم و معتقدم که باید با شدیدترین نحو ممکن، با این حرکت غیر اخلاقی برخورد شود.

کیومرث هاشمی با بیان اینکه سازمان تربیت بدنی از فدراسیون فوتبال خواسته است تا موضوع درگیری عزیزی با خبرنگار شیرازی را پیگیری کند، اظهار داشت: در جلسه فوق العاده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی از رسانه ها خواست کرد به افرادی که به ارزش‌های ورزش بی‌احترامی می کنند، برخورد کرده و دیگر به آنان بها ندهند.

هاشمی با بیان اینکه تمام هدف نظام و مسئولان سازمان تربیت بدنی کاهش ناهنجاری‌ها از طریق ورزش است، گفت: اگر کسی که خود قهرمان و ورزشکار است عامل این حرکات غیر ورزشی شود دیگر نباید از دیگران انتظاری داشت .

هاشمی حرکت غیر ورزشی عزیزی را زنگ خطری برای جامعه ورزش خواند و از مدیران باشگاه‌ها خواست تا افرادی را به خدمت بگیرند که توانایی، شخصیت و رفتار حضور در این جامعه بزرگ را داشته باشند.

معاون سازمان تربیت بدنی با اشاره به اینکه چنین حرکات غیر ورزشی، تمامی زحمات باشگاه ها و فدراسیون ها را بر باد می دهد، گفت : معتقدم که این افراد باید از صحنه ورزش حذف شوند.

مدیر فنی تیم فوتبال پیام مشهد روز گذشته در پایان دیدار این تیم برابر مقاومت سپاسی شیراز در هفته شانزدهم لیگ برتر با قاسم محمدی خبرنگار روزنامه خبر جنوب شیراز درگیر و وی را مصدوم کرد. [در همین رابطه]

کد خبر 69644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز