مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در مورد فعالیت سامانه‌های بارشی و وزش باد شدید در استان هشدار داد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام باشند و از تردد در جاده‌های کوهستانی بپرهیزند.

باران

به گزارش همشهری‌آنلاین، حامد یزدی مهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد مبنی بر پیش‌بینی فعالیت دو سامانه بارشی و وزش باد شدید در پایتخت توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: طبق این گزارش، وزش باد و گرد و خاک از امروز دوشنبه ۱۴ شهریور آغاز شده و تا آخر وقت پنج‌شنبه ۱۷ شهریور پایان خواهد یافت.

وی با اشاره به دومین سامانه پیش‌بینی شده توسط هواشناسی افزود: طبق اعلام هواشناسی سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران، به ویژه شمال شرق و فیروزکوه از روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور تا پایان همین روز فعال خواهد بود که در این خصوص توصیه می‌شود از تردد در جاده‌های کوهستانی به علت لغزندگی و کاهش دید ناشی از پدیده مه خودداری شود.

یزدی مهر با اعلام هشدار در خصوص سقوط اجسام گفت: شهروندان به خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان که منطقه اثر مخاطره پیش‌بینی شده، مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم‌سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

کد خبر 703497
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha