معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: فردا شنبه عملیات اجرایی پروژهای خدماتی، رفاهی، ورزشی و پارکینگ در نفرآباد شهرری با اختصاص مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و عملیات اجرایی احداث ۵ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های قرارگاه جهادی مسکن با محوریت بخش خصوصی و بنیاد مسکن آغاز می‌شود.

نفرآباد

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا صارمی درباره کلنگ زنی پروژه نفرآباد در شهرری، اظهار کرد: پروژه‌ای که شنبه (۱۲ شهریور ماه) قرار است کلنگ زنی شود، در نفرآباد بوده و تاکنون چنین پروژه‌ای در محدوده شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم انجام نشده است.

اینفوگرافیک | نوسازی محله‌ای با قدمت ۴۰۰ سال در کنار حرم عبدالعظیم حسنی

او افزود: در سال‌های گذشته به دلیل اینکه تمام نگاه‌ها به توسعه شمال شهر تهران بود، یک بی عدالتی در سازمان‌های فضای شهر شکل گرفته و این بی عدالتی در قیمت مسکن نوساز در منطقه شهرری در مقایسه با شمال تهران وجود دارد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: روز شنبه آغاز عملیات اجرایی پروژهای خدماتی، رفاهی، ورزشی و پارکینگ در نفرآباد شهرری با مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. ۵ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های قرارگاه جهادی مسکن با محوریت بخش خصوصی و بنیاد مسکن نیز آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه علاوه بر این یک پروژه اقامتی_ورزشی با مشارکت آستان حرم حضرت عبدالعظیم با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی می‌شود، گفت: مجوز تمام این پروژه‌ها به طور کامل تهیه شده است.

به گفته معاون شهردار تهران، تلاش ما این است که پروژه‌های زیرساختی را تا دو سال به پایان برسانیم اما برخی از پروژه‌ها ممکن است ۶ ماهه هم به پایان برسد. در واقع ۶ ماه تا دو سال،تمام پروژه‌های خدماتی و زیرساختی به بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکونی نیز حدود ۲ سال زمان نیاز دارد، اضافه کرد: در بخش پروژه‌های زیرساختی، تمام منابع از طرف خود شهرداری تامین شده است. در بخش پروژه‌های مسکونی، با مشارکت بخش خصوصی و سایر نهادها هماهنگی‌ها انجام می‌شود.

صارمی گفت: آورده شهرداری در بحث مسکن زمین و پروانه است و ساخت نیز توسط بخش خصوصی انجام می‌شود. اما در نفرآباد علاوه بر زمین و مسکن، منابع مالی از طرف شهرداری تامین می‌شود. 

کد خبر 702495

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha