با دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای حل فوری مشکل کارگران پیمانکار، معوقات این کارگران که روز سه شنبه تجمع کرده بودند، پرداخت شد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، پیرو انتشار مطلبی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «کارگران خط ۳ مترو دست از کار کشیدن» به اطلاع می‌رساند؛ با پیگیری‌های حامد عباسی نامی مشکلات مربوط به قرارداد پیمانکار خط ۳ متروی تهران حل شد.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در روز سه شنبه ۸ شهریورماه، با تشکیل جلسه فوق‌العاده و بررسی وضعیت کارکنان خدماتی تحت قرارداد با پیمانکار، دستورات لازم را به منظور برطرف شدن مشکلات این عزیزان صادر کرد.

براساس اطلاعیه مترو تهران، تجمع کوتاه این کارگران خدماتی زحمت کش که با قول مساعد مدیران مترو پایان یافته بود، انعکاس زیاد و خلاف واقعی در شبکه‌های معاند داشت.

این گروه معترض از کارگران خدماتی خط ۳ مترو در روز سه شنبه ۸ شهریور به دلیل پرداخت نشدن حق و حقوقشان، دست از کار کشیده و برای پیگیری این موضوع از مدیران شرکت بهره برداری مترو در یک گروه چند نفره به سمت ساختمان اصلی شرکت مترو شهرداری تهران در پل کالج حرکت کرده بودند.

کد خبر 702299
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha