به مناسبت هفته دولت نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی به میزبانی سازمان برنامه‌وبودجه کشور برگزار می‌شود.

نمایشگاه جهاد دانشگاهی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی به مناسبت هفته دولت روزهای ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ تا ۱۷ به میزبانی سازمان برنامه‌وبودجه کشور برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که ویژه بازدید مسئولان نظام و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی در حوزه‌های فنی و مهندسی؛ کشاورزی و دامپروری؛ پزشکی و سلامت؛ علوم انسانی و اجتماعی به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاددانشگاهی و مسئولان سازمان برنامه بودجه کشور افتتاح می‌شود.

همچنین در حاشیه نمایشگاه فوق پنل‌های علمی به شرح ذیل برگزار خواهد شد:

روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۶/۸

ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰

* مدیریت انتقال تکنولوژی و پیوست فناوری در تولید محصولات دانش‌بنیان

ساعت: ۱۴:۱۵ تا ۱۵:۴۵

* ارائه نتایج طرح سنجش و پایش سند چشم‌انداز انداز ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران

روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۶/۹

ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰

* بحران آب و استفاده از فناوری‌های نوین شیرین سازی و انتقال آب

ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰

* پزشکی آینده (۴۵ دقیقه اول) و شبکه ملی کنترل سرطان (۴۵ دقیقه دوم)

ساعت ۱۴:۱۵ تا ۱۵:۴۵

* نقش فناوری‌های نوین در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی (پنل تخصصی با امور کشاورزی سازمان برنامه‌وبودجه)

گفتنی است جهاددانشگاهی از زمان تشکیل تا به امروز در مسیر دستیابی به علم و دانش روز قدم برداشته است و این نهاد برخاسته از انقلاب فرهنگی در دوره جدید مدیریت خود ایجاد یک زیست‌بوم نوآوری برای نخبگان ایران را در اولویت برنامه‌ها قرار داده است و تلاش دارد با ایجاد نوآوری در فناوری‌های تولیدشده در کشور گامی مؤثر در تکمیل زنجیره نوآوری و پر کردن حلقه‌های مفقوده چرخه تولید ایده تا ارزش ایفا کند.

کد خبر 701297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha